مدیرکل استاندارد استان ایلام خبر داد؛

غیراستاندارد بودن عمده وسایل شهربازی‌های استان ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام از غیراستاندارد بودن عمده وسایل شهربازی‌های استان ایلام خبر داد.

غیراستاندارد بودن عمده وسایل شهربازی‌های استان ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت : بیشترین مشکل وسایل تفریحی و بازی در زمینه استاندارد متوجه پارک‌های بازی دولتی و مهدکودک هاست به نوعی که می‌توان گفت عمده این وسایل غیراستاندارد هستند.

او عنوان کرد: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمانبندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

همتی با اشاره به ۴۹ پارک بازی شهرداری‌ها با ۲۷۳ تجهیز بازی گفت: تمام نواقص این پارک‌های بازی به شهرداری‌ها برای رفع مشکلات اعلام شده است که تاکنون شهرداری‌ها در زمینه استاندارد سازی وسایل بازی اقدام نکرده‌اند.

او افزود: تاکنون شهرداری‌ها توجه چندانی به این موضوع نداشته و همچنان برای این مهم به عنوان معضلی اساسی تدبیر خاصی اندیشیده نشده است.

همتی در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل نموده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و این گونه موارد را به اداره کل استاندارد استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.