پیام تسلیت نماینده مجلس خبرگان رهبری

آیت الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در پیام تسلیت آیت الله رضا رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: شهادت هنر مردان خداست، این جمله ماندگار، بیدارگر امت اسلام در عصر حاضر خمینی کبیر است.
یاران خمینی در ایران، عراق و همه سرزمین‌های اسلامی، برای تحقق آرمان‌های والای اسلام عزیز عمر خود را به مجاهدت فی سبیل الله می‌گذرانند و در شوق دیدار حضرت حق بر یکدیگر سبقت می‌گیرند.

اینک جمع دیگری از این مجاهدان به یاران شهید خود پیوستند که نگین درخشان آنان سردار رشید و بین المللی اسلام حاج قاسم سلیمانی و مبارز نستوه و با بصیرت حاج ابو مهدی المهندس بودند.

اینان شهادت را فخر خود می‌دانستند و چه نیکو در راه حفظ و حراست از گفتمان مقاومت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و به هنگام ماموریت مستشاری به آرزوی خود رسیدند.

اینجانب شهادت این سرافرازان بزرگ را به محضر مبارک صاحب عزای اصلی امام زمان (عج) و نیز مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حشد الشعبی، ۲ ملت بزرگ ایران و عراق و همه آحاد امت اسلامی، به ویژه خانواده‌های معزز این شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان حشر با سید الشهدا و برای بازماندگان صبر و سلوان را از خدای متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.