امام جمعه بوشهر:

خط مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سردار سلیمانی فخر ایران و رزمندگان مسلمان بود گفت:خط مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد و تزلزلی در آن پیدا نخواهد شد.

سردار سلیمانی ذره‌ای حب دنیا نداشتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیان کرد: ایمان در وجود سردار سلیمانی قرار داشت و محبوب قلب‌های مردم منطقه بود.

او با اشاره به اینکه این حادثه باعث داغدار شدن مردم مسلمان شده است تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد واقعی اسلام راستین ناب محمدی بود و ایشان را می‌توان نماد صدق دانست.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی را به همگان از جمله امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت و به خود ایشان تبریک می‌گویم. ایشان همیشه آرزوی شهادت داشت و به این آرزو رسید.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی قبلاً هم گفته بود که در کنار سیدالشهدا شهید خواهم شد عنوان کرد: ایشان ذره‌ای حب دنیا نداشت و تمام وجودش اسلام بود و در آثار و حرکاتش قابل مشاهده است.

او با اشاره به اینکه سردار سلیمانی افتخاری بزرگ برای مردم ایران است، ادامه داد: گاهی در فراز و فرود‌های این انقلاب اتفاقات مهمی همچون جنگ رخ می‌دهد و این جنگ گاهی در میدان‌های سخت و گاهی در میدان نرم، چون فضای مجازی و سایبری رخ می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی دارای تمامی کمالات یک انسان والا بودند افزود: سردار سلیمانی مطیع مقام معظم رهبری و نجات دهنده جهان اسلام و سوریه و عراق از تروریسم بودند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه سردار سلیمانی دشمن را از مرز‌های ما دور نگه داشته بود، تصریح کرد: خط مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نخواهد شد و تزلزلی در آن پیدا نخواهد شد.

او با بیان اینکه همه بسیج‌ها سردار سلیمانی هستند، گفت: تاریخ رشادت‌ها و مبارزات سردار سلیمانی را فراموش نخواهد کرد. او مثل کوه از ایران اسلامی دفاع کرد و جانش را در راه ولایت مداری داد و اوج قرب الهی را برای خود به ارمغان آورد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قاسم سلیمانی ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.