قرآن نشانگر مسیر سعادت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : قرآن نشانگر مسیر سعادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : قرآن کریم راه‌های بهتر زیستن را به ما نشان داده است که با تأسی و سرلوحه قرار دادن آیات نورانی می‌توانیم به سعادت و کمال برسیم.

او گفت : قرآن کریم معجزه‌ای است که نظیری برای آن پیدا نمی‌شود و در تمامی زمینه‌ها از آیات منور آن می‌توان بهره جست به خصوص در حوزه تعلیم و تربیت که آیات بسیاری دال بر اهمیت این مقوله از جانب خداوند متعال ذکر گردیده است.

یزدان‌پناه افزود: فعالیت‌های قرآنی در مدارس همواره مورد توجه ویژه متولیان حوزه تعلیم و تربیت بوده است و امیدواریم بتوانیم جلوه نمایی بیش از پیش این مهم مبارک را سطح جامعه و به ویژه مدارس شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی‌نژاد رییس مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی کشور نیز به اهمیت نماز و قرآن و نقش آن‌ها در زندگی انسان، گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند و باید دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای را معطوف این قشر نمایند و آن‌ها را به سوی معنویات سوق دهند.

او افزود: با توجه به شرایط امروزی که دشمنان به سمت ارزش‌های دینی و اخلاقی ما هجمه کرده‌اند بیشتر از گذشته نیازمند دستگیری از قرآن کریم و سیره ائمه معصومین (ع) به عنوان مبّین در راستای صیانت از نظام اسلامی هستیم.

حجت‌الاسلام موحدی‌نژاد گفت: آن‌چه که کشور را در دوران دفاع مقدس از تهاجم سنگین مستکبران جهان حفظ نمود بصیرت و جانفشانی شهدای گرانقدر بود و ما نیز در برابر ایثار این عزیزان وظیفه سنگینی داریم و جای امید است با داشتن روحیه جهادی و تأسی از شهدای عزیزمان بتوانیم در راستای اعتلای انقلاب و نظام مقدس اسلامی گام برداریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.