خبرهای جدید از رادیو نمایش

نمایش «سانچی» و «افسانه‌ای از ایران زمین» را در رادیو نمایش دنبال کنید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا عبدالله زاده تهیه کننده برنامه رادیویی «افسانه‌ای از ایران زمین» در باره موضوع این هفته برنامه خود گفت: در برنامه‌ «افسون افسانه» این هفته افسانه‌ای از ایران زمین با عنوان «زن ساده لوح» را خواهید شنید.

وی افزود: این افسانه حکایت مردی است که با زن ساده لوحی زندگی می‌کند و برای امرار معاش دست به کار‌هایی می‌زند، ولی گاهی زن باعث از بین رفتن سرمایه‌ مرد می‌شود و گاهی هم بر حسب اتفاق سرمایه‌ای نصیبش می‌شود و در ادامه ماجرا‌هایی رخ می‌دهد که تضاد بین مرد و زن بیشتر نمایان می‌شود. این افسانه با فضایی طنز همراه است.

خبرهای جدید از رادیو نمایش

این افسانه را سهیلا خدادادی برای رادیو تنظیم کرده و ماندانا محسنی راوی آن است.

در این افسانه؛ مهدی طهماسبی، مهرخ افضلی، راضیه مومیوند، علی اصغردریایی و محمدرضا قلمبربه ایفای نقش پرداخته اند و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد.

«افسون افسانه» را می‌توانید هر پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، صدابرداری محمدرضا محتشمی و افکتوری محمدرضا قبادی فر هر پنج شنبه ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش بشنوید. تکرار این برنامه روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش موج fm ردیف صد و هفت و نیم است.

«سانچی» از رادیو نمایش پخش می‌شود

بهادر ابراهیمی از بازیگران نمایش رادیویی «سانچی» گفت: این نمایش را مریم گودرزی نوشته و داستان آن تا لحظه انفجارسانچی روایت می‌شود.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی که در این داستان هستند همگی واقعی هستند. تقریبا تمامی بازیگران این کار جز نقش‌های اصلی و هر کدام از آن‌ها در جای خودشان مهم هستند.

خبرهای جدید از رادیو نمایش

ابراهیمی افزود: من و مجید سهرابی هم در این نمایش نقش دو دانشجوی سال آخر مهندسی دریایی را بازی می‌کنیم که اطلاعات کاملی را درباره این کشتی ارائه می‌دهند.

این بازیگر تأکید کرد: این کار خیلی بداهه گویی نداشت البته ما سعی کردیم مقصود نویسنده را در دیالوگ‌ها به زبان شخصیت عوض بکنیم و به عبارتی دیالوگ‌ها را از آن خودمان بکنیم.

ابراهیمی درپایان گفت: محمد پورحسن کارگردانی این کار را به عهده داشت، ایشان کارگردان خوبی هستند و در این نمایش عقیده داشتند که بازیگر باید بیشتر انرژی بگذارد و ریتم را رعایت بکند و فعال‌تر باشد تا نمایش از حالت گزارشی در بیاید.

«سانچی» به نویسندگی مریم گودرزی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی محمد پورحسن، صدابرداری مجید آینه و افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی احمد گنجی، بهادر ابراهیمی، مجید سهرابی، فریبا طاهری، مونا صفی، راضیه مومیوند، ماندانا اصلانی، شهریار حمزیان، امیر عباس توفیقی، مینو جباراده، بهادر ابراهیمی، محمد شریفی مقدم، محمد سعید سلطانی، محمد یگانه، نازنین مهیمنی، عباس شادروان، محمد رضا علی، نگین خواجه نصیر به تازگی در اداره کل هنر‌های نمایشی رادیو تولید شده و از روز شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، رادیو نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار