دستگیری سارقان در ملایر و نهاوند

دستگیری سارق ترانس برق در ملایر و کشف ۹ فقره سرقت در نهاوند عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

کشف سیگار قاچاق در همدان و سارقان ملایر و نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای ترانس برق فشار قوی در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی وقوع سرقت تجهیزات شبکه توزیع برق در شهرستان ملایر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

سرهنگ سلگی اضافه کرد: مأموران کلانتری ۱۱ پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق و یک نفر مال خر شدند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: مأموران کلانتری در بازرسی به عمل آمده از خودروی آن‌ها یک دستگاه ترانس برق فشار قوی سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲ فقره سرقت ترانس برق فشار قوی در این شهرستان اعتراف کرده‌اند.

کشف ۹ فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۲ سارق و کشف ۹ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  احمد ساکی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با استفاده از ظرفیت‌های اطلاعاتی و اشرافیت کامل یک سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و پس از انتقال نامبرده به یگان انتظامی، به ۴ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان نیز پس از شناسایی یک سارق وی را دستگیر و نامبرده به ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت معابر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با شناسایی مالباختگان پرونده قضائی تشکیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.