باشگاه ماشین سازی حضور نصرتی و دست نشان را در این تیم تکذیب کرد

باشگاه ماشین سازی تبریز حضور محمد نصرتی و همچنین نادر دست نشان به عنوان سرمربی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز بعدازظهر رسول خطیبی پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در آن از هوادران تیم ماشین سازی تبریز خداحافظی کرد. گویا ماجرا از این قرار است که خطیبی به دلیل آن که باشگاه تا الان نتوانسته خواسته‌های او را بابت مسائل مالی و همچنین جذب بازیکن جدید تامین کند، از دست مسئولان این تیم ناراحت است و تصمیم گرفت که با گذاشتن پستی در صفحه شخصی خودش از این تیم خداحافظی کند.


بیشتر بخوانید: جدایی سیف اللهی از فولاد خوزستان


خطیبی در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر موفق شد، نتایج بسیار خوبی را با ماشین سازی بدست بیاورد. به طوری که در پایان نیم فصل موفق شد این تیم را در جایگاه نهم جدول قرار دهد.

پس از این موضوع مسئولان باشگاه ماشین سازی بلافاصله نسبت به خداحافظی خطیبی واکنش نشان دادند. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که هنوز هیچ نامه کتبی از سوی خطیبی به دست ما نرسیده است و اگر قرار باشد از تیم جدا شود، باید به صورت رسمی این خبر را به باشگاه اعلام کند. تا الان هیچ نامه رسمی مبنی بر خداحافظی خطیبی از تیم ماشین سازی صورت نگرفته است.

او افزود: قرار است تمرینات تیم برای رقابت‌های نیم فصل دوم از روز شنبه زیر نظر رسول خطیبی آغاز شود. ما هنوز خطیبی را به عنوان سرمربی تیم می‌شناسیم و نمی‌توان صرفا با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی گفت که او از این تیم جدا شده است.

در همین رابطه امروز خبری به بیرون درز پیدا کرد راجع به اینکه گویا قرار است محمد نصرتی به جای خطیبی سکان هدایت ماشین سازان را بر عهده بگیرد، حتی بلافاصله پس از این موضوع خبری آمد که گویا نادر دست نشان هم یکی از گزینه های این تیم است، اما یک منبع آگاه که نمی‌خواست نامی از او فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: «به هیچ وجه قرار نیست نصرتی یا نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز انتخاب شود. باشگاه قرار است در چند روز آینده جلسه یا را با حضور اعضای هیئت مدیره و خود خطیبی برگزار کند تا در انجا مشکلات را برطرف کنند. این خبرها فقط شایعه است و می خواهند با این کارها تیم ما را به حاشیه بکشانند. تا زمانی که جلسه هئیت مدیره برگزار نشود نمی توان راجع به این موضوع صحبت کرد.»

آن طور که به نظر می‌رسد گویا رسول خطیبی به خاطر مشکلات مالی که با این باشگاه پیدا کرد تصمیم گرفته، به مسئولان این تیم اولتیماتوم دهد تا هر چه زودتر این مشکل را حل کنند. به جز مسئله مالی گویا رسول خطیبی به خاطر آن که باشگاه هنوز موفق نشده مشکل بدهی این تیم را حل کند، از مسئولان ماشین سازی نارحت است و به همین دلیل تصمیم گرفت با گذاشتن پستی در صفحه شخصی خود هشداری به مسئولان این باشگاه دهد.


بیشتر بخوانید: تغییرات اساسی در باشگاه استقلال


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار