در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیحات معاون سیما درباره بازگشت فردوسی‌پور و دستمزد میلیاردی مدیری

معاون سیما در رابطه با حضور عادل فردوسی پور در تلویزیون و دستمزد مهران مدیری توضیحاتی داد.

توضیحات معاون سیما درباره بازگشت فردوسی‌پور و دستمزد میلیاردی مدیریبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری معاون سیما در جمع خبرنگاران درباره دستمزد میلیاردی مهران مدیری گفت: شاید دستمزد مهران مدیری حدود ده درصد نسبت به حقوق سال‌های قبل که گرفته است، تفاوت داشته باشد.

وی ادامه داد: عوامل برنامه «دورهمی» با تهیه کننده قرارداد داشتند و حقوقشان هیچ سیر غیر منطقی نداشته است.

معاون سیما درباره بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه سه عنوان کرد: خود شبکه سه عنوان کردند که هیچ قهری نبوده که آشتی باشد و هر زمانی که تشخیص بدهند می‌گویند که فردوسی پور بیاید.

وی گفت: ما اختیار تصمیم گیری در رابطه با آمدن آقای فردوسی پور را به دلیل اینکه یک اختلاف نظر‌هایی در برنامه سازی داشتند به مدیر شبکه سه داده بودیم و در حال بررسی هستند و بحث اینکه نیایند همچنین چیزی نیست. البته دیگر برنامه‌ای با عنوان «نود» نخواهیم داشت.

میرباقری پیرامون برنامه سیاسی که در شبکه یک پخش شد، اظهار کرد: اشتباهی رخ داد و جلوی آن گرفته شد.

معاون سیما درباره انتقادات زنجیره‌ای به صداوسیما گفت: ما در هر صورت در جامعه براساس مسئله و مشکلاتی که داریم باید از نقد هوشمندانه و طنازانه استقبال کنیم و تا حدودی هم آستانه تحمل خود را بیشتر کنیم. حتما خط قرمز‌هایی که نظام وجود دارد و چارچوب‌هایی که باید رعایت شود جزو مواردی است که رسانه بیش از هر کسی نسبت به آن‌ها اعمال نظر می‌کند.

وی درباره برنامه «برنده باش» توضیح داد: تلویزیون نسبت به برنامه‌های شاخصی که دارد و زحمت کشیده غیرت و حساسیت دارد و امتداد آن‌ها را در غیر رسانه ملی غیر قابل قبول می‌داند. نمونه آن «دورهمی» بود که به عنوان «شب نشینی» روی آنتن رفت، استدلال رسانه ملی استدلال این است که این برنامه خاستگاه و طبیعتش شبکه نسیم است.

معاون سیما درباره تفاوت بین مجریان پیرامون ممیزی و دستمزد آن‌ها عنوان کرد: اگر سوال این باشد که خلاصه دستمزد‌هایی که وجود دارد نه در رابطه با مجریان بلکه در رابطه با کارگردانان و تهیه کنندگان واقعا این تفاوت‌ها وجود دارد. اما آنچه که در رسانه ملی وجود دارد عبارت از این است که حقوق همه آن‌ها دارای استاندارد و چارچوب است اگر ما یک رشدی در دستمزد‌ها می‌بینیم یک رشد طبیعی و تدریجی است.

میرباقری عنوان کرد: بعضی وقت اعلام می‌شود که فلان مجری و بازیگر چنین عددی را می‌گیرد. باید توجه داشته باشیم که به هیچ وجه میزان حقوق نسبت به برنامه قبلی که این مجری و کارگردان داشته تفاوت دفعی نبوده است و یک تفاوت تدریجی است. برای ما کیفیت و استقبال از برنامه تعیین کننده است و دریافتی عوامل یک برنامه‌ با ظرفیت ده درصدی مخاطب در مقایسه با برنامه‌ای بیش از ۷۰ درصد مخاطب متفاوت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ماشالا
آخرین اخبار