نشست روسای هیات‌های نجات غریق شمالغرب کشور دراردبیل

نشست روسای هیات‌های نجات غریق و غواصی منطقه شمالغرب کشور با نایب رئیس فدراسیون به میزبانی اردبیل برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نشست روسای هیات های نجات غریق و غواصی منطقه شمالغرب کشور با حضور مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون درسالن کنفرانس اردبیل برگزار شد.

در این نشست که سالانه برگزار می شود علاوه بر ارائه گزارش در مورد آخرین شرایط هیات های منطقه شمالغرب کشور، درباره راهکارهای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر نیز بحث و تبادل نظر شد.

مهدی حیدری نائب رئیس فدراسیون در این نشست تقویم ورزشی این فدراسیون را در 3 ماهه آخر سال را مطرح کرد و گفت: هیات ها در راستای انجام بهتر کارها و ارتقا سطح این ورزش باید تعامل خود را با فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان بیشتر کنند و با پذیرش میزبانی و انجام دوره های مختلف به ارتقا این رشته ورزشی کمک کنند .

او درادامه با اشاره به اتوماسیون سیستم هیات های استانی افزود : هرچقدر تعامل بین هیات و فدراسیون بیشتر شود بدون شک بهتر می توانیم در توسعه ورزش کشور گام برداریم و درکناراین هیات های شمالغرب هم باید باهم تعامل بیشتری داشته باشند .

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش های هیات نجات غریق و غواصی استان اردبیل گفت : اردبیل در اواخر دی یا اوایل بهمن ماه امسال میزبان مسابقات نجات غریق و غواصی شمالغرب کشور خواهد داشت که تلاش می کنیم این میزبانی را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.