حمله معترضان عراقی به سفارت آمریکا همزمان با تشییع شهدای حشدالشعبی + تصاویر و فیلم

معترضان عراقی همزمان با تشییع شهدای حشدالشعبی به سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، صبح امروز مراسم تشییع مردمی شهدای حمله اخیر آمریکا به پایگاه نیروهای مردمی عراق در استان الانبار  در بغداد -پایتخت این کشور- برگزار شد.

به گفته منابع امنیتی، در این مراسم که از میدان الحریه تا چهارراه دانشگاه بغداد برگزار شد، شخصیت‌های سیاسی، امنیتی و نظامی حضور داشتند.

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه آمریکا به عراق

شبکه تلویزیونی الاتجاه در این‌باره گزارش داد: پیکر‌های شهداء وارد میدان الحریه شده است و در این میان مردم با سردادن شعار‌هایی جنایات آمریکا و همچنین دخالت‌های این کشور را محکوم می‌کنند و پلاکارد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دست دارند و خواستار خروج آمریکا از عراق هستند.

مثنی الجبار، خبرنگار شبکه تلویزیونی الاتجاه،  اعلام کرد شمار زیادی از مردم عراق و نمایندگان گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های مردمی شرکت کردند تا مراتب مخالفت خود را با اشغال عراق به دست آمریکا و همچنین حمله این کشور به نیرو‌های بسیج مردمی که در مرز‌ها به دفاع از خاک میهن عراق می‌پردازند اعلام کنند. همه شرکت‌کنندگان در این مراسم، نقض حاکمیت عراق و همچنین هتک حرمت خون عراقی‌ها خواه نظامیان و خواه شهروندان این کشور از سوی آمریکا را محکوم کردند. 

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه آمریکا به عراق

خبرنگار الاتجاه افزود: در حال حاضر این افراد که از گروه‌های مختلف سیاسی هستند اینجا جمع شده اند تا مخالفت خود را با حمله امریکا اعلام کردند و گردان‌های حزب‌الله که هدف این حمله قرار گرفت اعلام کرد حق پاسخ به این حمله را دارد و این یک حمله ظالمانه است و نقض حاکمیت عراق به اذعان دولت این کشور است.

خبرنگار الاتجاه در ادامه گفت: از نخستین ساعات صبح امروز شمار زیادی از شهروندان و نیرو‌های بسیج مردمی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر به میدان الحریه آمده‌اند و فالح الفیاض، رئیس نیرو‌های بسیج مردمی، نیز در این مراسم حضور دارد تا از این مکان پیکر شهداء به آرامگاه ابدی منتقل شود.

او افزود: حضور مردم در این مراسم بیانگر مخالفت مردم با اقدام امریکای اشغالگر و حامل پیام به تمامی جهانیان است که این جنایت علیه مبارزان عراقی است مبارزانی که گناه دیگری جز دفاع از خاک کشور ندارند و در منطقه حساسی در مرز‌های سوریه و عراق حضور داشتند و به گفته بسیاری از کارشناسان، این منطقه یعنی مرز‌های سوریه و عراق تهدیدی برای بغداد و استان‌های نزدیک به شمار می‌رود و تلاش‌هایی از سوی گروه‌های وابسته به داعش برای عبور از آن صورت می‌گرفت تا بار دیگر وارد عراق شوند.

خبرنگار الاتجاه افزود: خانواده‌های شهداء و بسیاری از عراقی‌ها در این مراسم خشم خود را از این جنایت نشان دادند و خواستار بازخواست و مجازات آمریکا شدند و از دولت عراق، وزارت امور خارجه و پارلمان عراق خواستند با احضار سفیر آمریکا در بغداد، مراتب اعتراض خود را به وی اعلام کنند.

اخبار لحظه‌به‌لحظه از تحولات عراق را در این قسمت بخوانید:

پمپئو: عراق باید امنیت سفارت ما را تامین کند

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد سفارت این کشور در بغداد ایمن است و آمریکا اقداماتی را برای ایمن نگاه داشتن شهروندانش انجام داده است.

پمپئو گفت: «ما کماکان از دولت عراق می‌خواهیم آنچه را که باید، در خصوص سفارت آمریکا در بغداد، انجام دهند. من برای رهبران عراق این مسئله را روشن کردم که وظیفه دارند امنیت تأسیسات ما را حفظ کنند.»

وزیر امور خارجه آمریکا همچنین مدعی شد حمله به سفارت آمریکا در بغداد توسط تروریست‌ها برنامه‌ریزی شده است.

۴ سال پیش
اعزام نظامیان جدید آمریکایی به خاورمیانه

 شبکه خبری‌ای بی سی نیوز به نقل از منابع آگاه در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد واشنگتن به زودی ۷۰۰ نظامی جدید به خاورمیانه اعزام خواهد کرد.

بر این اساس، این منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند به دلیل حوادثی که روز گذشته در مقابل سفارت آمریکا در بغداد روی داد، پنتاگون تصمیم گرفته است ۷۰۰ نظامی جدید به خاورمیانه اعزام کند.

همچنین به طور همزمان، مقامات آمریکایی در حال بررسی تخلیه فوری سفارت این کشور در بغداد در صورت یورش تظاهرکنندگان خشمگین هستند. با این وجود، با توجه به ایمنی نسبی که مقامات امنیتی عراق برای سفارت آمریکا به وجود آوردند، در حال حاضر گزینه تخلیه سفارت منتفی شده است.

۴ سال پیش
پنتاگون: وزارت دفاع در حال تقویت نیرو‌های نظامی در سفارت است

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: وزارت دفاع در حال تقویت نیرو‌های نظامی و دیپلماتیک سفارت ما در بغداد است.

۴ سال پیش
کاخ سفید: ترامپ در تماس با عبدالمهدی بر ضرورت محافظت از نهاد‌ها و کارکنان آمریکایی تاکید کرد

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر مستعفی این کشور بر ضرورت محافظت از نهاد‌ها و کارکنان آمریکایی در این کشور تاکید کرد.

۴ سال پیش
پنتاگون: عصر امروز تعدادی از پیاده نظام‌های نیروی دریایی را در اطراف سفارت خود در بغداد مستقر کردیم

فرماندهی ستاد مرکزی نیرو‌های تروریستی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعدادی از پیاده نظام‌های نیروی دریایی که برای اهداف خاص استفاده می‌شوند را برای تامین امنیت سفارت خود در بغداد و شهروندان آمریکایی در اطراف این سفارت مستقر کردیم.

نیروهای آمریکایی در عراق

هلیکوپتر حامل نیروهای آمریکایی در عراق

۴ سال پیش
حشدالشعبی: حمله به سفارت آمریکا تنها درس نخست است

محمد محیی، سخنگوی رسمی گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد: از این پس حضور نظامیان آمریکایی در عراق قابل قبول نیست.

محمد محیی گفت: آنچه امروز روی داد حمله به سفارت آمریکا بود که تنها درس نخست است؛ درس دوم برای آمریکایی‌ها تصویب قانونی برای خروج نیرو‌های آن‌ها از عراق خواهد بود.

۴ سال پیش
نیرو‌های اعزامی آمریکا، به سفارت این کشور در بغداد رسیدند

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد نیرو‌های اعزامی آمریکا، به سفارت این کشور در بغداد رسیدند.

۴ سال پیش
سناتور گراهام: ترامپ مصمم به دفاع از کارکنان خود در عراق است

سناتور لیندسی گراهام، نماینده مجلس سنای آمریکا پس از دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور و تیم امنیت ملی آمریکا اعلام کرد: ترامپ مصمم به دفاع از کارکنان آمریکایی در عراق است.

۴ سال پیش
نانسی پلوسی: عراق باید از دیپلمات‌هایمان محافظت کند

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: دولت عراق باید از دیپلمات‌ها، نیرو‌های امنیتی، و سفارت ما محافظت کند؛ تنش و خشونت باید متوقف شد.

 

۴ سال پیش
ائتلاف آمریکا: بالگرد‌های آپاچی را برای حمایت از سفارت اعزام کردیم

المیادین گزارش داد که تحصن کنندگان مقابل سفارت آمریکا در بغداد با دولت در مورد باز کردن دالان هوایی و زمینی برای خروج کارمندان از این سفارت توافق کرده اند.

این دالان به شرطی تامین شده است که این کارمندان دیگر به عراق بازنگردند

اتئلاف آمریکایی نیز اعلام کرده است که برای حفاظت از سفارت این کشور در بغداد چند فروند بالگرد آپاچی ارسال کرده است.

۴ سال پیش
سناتور منندز: خواستار همکاری عراقی‌ها برای بازگشت نظم هستیم

سناتور باب منندز، عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: از عراقی‌ها خواستار همکاری با نیرو‌های امنیتی آمریکا و دیپلمات‌ها برای بازگشت امنیت و نظم هستیم.

۴ سال پیش
اسپر: تدابیری برای تضمین امنیت شهروندان آمریکایی در عراق اتخاذ کرده‌ایم

مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: تدابیر مناسب برای تضمین امنیت شهروندان و کارکنان خود در عراق و تضمین حق دفاع از خود را اتخاذ کرده‌ایم.

وی افزود: از دولت عراق می‌خواهیم تا مسئولیت‌های خود را انجام دهد و از نیرو‌های خود برای محافظت از کارکنان ما استفاده کند.

وزیر دفاع آمریکا گفت: پنتاگون در حال همکاری نزدیک با وزارت خارجه برای تضمین امنیت سفارت و کارکنان آن در بغداد است. پنتاگون نیرو‌های بیشتری برای محافظت از سفارت آمریکا در بغداد اعزام خواهد کرد.

۴ سال پیش
آرامش نسبی در اطراف ساختمان سفارت آمریکا

خبرنگار شبکه تی‌آر‌تی از حکمفرمایی آرامش نسبی در اطراف ساختمان سفارت آمریکا در بغداد خبر داد.

۴ سال پیش
وزارت خارجه عراق: متعهد به حفاظت از سفارت آمریکا هستیم

خبرگزاری الحدث گزارش داد، وزارت خارجه عراق اعلام کرد: متعهد به حفاظت از سفارت آمریکا هستیم. گروه‌های دیپلماتیک که در عراق فعالیت می‌کنند مورد احترام زیادی قرار دارند.

۴ سال پیش
پخش اعلامیه از آسمان بغداد

بالگرد‌های آمریکایی با پخش اعلامیه‌هایی خواستار تخلیه مناطق اطراف سفارت این کشور در بغداد شدند.

۴ سال پیش
ورودی دوم سفارت آمریکا در بغداد به آتش کشیده شد

معترضان عراقی ورودی دوم سفارت آمریکا در بغداد را هم آتش زدند.

۴ سال پیش

«عمار الحکيم» رئيس جريان حکمت در عراق از دولت خواست وظايف خود را برای محافظت از سفارتخانه‌ها و مراکز ديپلماتيک انجام دهد.

۴ سال پیش
تصویری از تشییع پیکر ۳۰ شهید حمله آمریکا به مقر نیروهای عراقی در حرم امام حسین(ع)

حمله معترضان عراقی به سفارت آمریکا همزمان با تشییع شهدای حشدالشعبی + تصاویر و فیلم

۴ سال پیش
تعهد صالح و عبدالمهدی به پمپئو برای تضمین امنیت آمریکایی‌ها در عراق

وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برهم صالح، رئیس جمهور و عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق به مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا تعهد دادند امنیت آمریکایی‌ها و سفارت آمریکا در بغداد را تضمین کنند.

۴ سال پیش
سازمان بسیج مردمی عراق: کنترل معترضان دشوار است

«جواد کاظم الربیعاوی» یکی از مسئولان سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد در پیروی از فرمان نخست‌وزیر، مسئولان این سازمان تلاش می‌کنند مانع از ورود معترضان به سفارت آمریکا شوند، اما کنترل آنان بسیار سخت است.

۴ سال پیش
هشدار سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق به آمریکا

«محمد محیی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق هشدار داد: حضور آمریکایی‌ها در عراق دیگر توجیهی ندارد. مردم عراق با آن‌ها مخالفند و جنایت‌هایشان زیاد شده است تا حدی که مردم در برابر آن‌ها می‌ایستند در نتیجه اگر می‌خواهند بیشتر متضرر نشوند باید از عراق خارج شوند و اگر نمی‌خواهند پوزه شان در باتلاق شکست به خاک مالیده شود و در برابر جهان بیشتر رسوا شوند به آن‌ها توصیه می‌کنیم که از عراق خارج شوند.

۴ سال پیش

شبکه تلویزیونی الحدث در خبری فوری به نقل از منابع خود گزارش داد: نیرو‌های ارتش و پلیس فدرال عراق در حال رفتن به سمت سفارت آمریکا در بغداد هستند.

۴ سال پیش

شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد شمار معترضان عراقی که بر اثر حمله گارد حفاظت سفارت آمریکا در بغداد با شلیک گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور مجروح شده‌اند، به ۶۲ نفر افزایش یافت؛ این در حالی است که السومریه نیوز تعداد مجروحان را ۳۲ نفر اعلام کرده است.

۴ سال پیش
ائتلاف الفتح: حادثه امروز واکنشی به حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های حشد الشعبی عراق بود

ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری امروز سه شنبه آمریکا را به پایبند نبودن به تعهدات بین‌المللی خود متهم و اعلام کرد: آنچه امروز در مقابل سفارت آمریکا در بغداد روی داد در واقع واکنشی به هدف قرار دادن پایگاه‌های بسیج مردمی عراق در استان الانبار بود.

۴ سال پیش
شعارهای معترضان عراقی بر روی دیوار سفارت آمریکا در بغداد:

*این سفارت، به سرکنسول فلسطین تحویل داده شد.
*آمریکای متجاوز باید خیلی زود از منطقه خارج شود و بداند که تاوان کارهای خود را خواهد داد.
*حرف مردم این است: نه به آمریکا
* اینجا هیچ‌وقت سفارت نبوده بلکه لانه تروریست‌ها و جاسوسی بوده است.

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش
ویدئویی از لحظه شکستن درب داخلی سفارت آمریکا در بغداد توسط معترضان عراقی
۴ سال پیش
پارکینگ سفارت آمریکا در بغداد به آتش کشیده شد

خبرگزاری السومریه نیوز عراق به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد تظاهرکنندگان و معترضان عصبانی، پارکینگ سفارت آمریکا در بغداد را آتش زدند.

۴ سال پیش
ترامپ: ایران مسئول حمله به سفارت آمریکا در بغداد است!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتر خود نوشت: «ایران پیمانکار آمریکایی در عراق را کشت و چندین نفر را مجروح کرد. ما پاسخ دادیم و همیشه خواهیم داد. اکنون ایران حمله به سفارت واشنگتن را هماهنگ کرده است. آنها کاملا مسئول هستند. علاوه بر آن، ما انتظار داریم عراق از نیروی نظامی خود برای محافظت از سفارت ما در بغداد استفاده کند».

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش

حضور «هادی العامری» فرمانده سپاه بدر و شیخ «قیس الخزعلی» رئیس عصائب اهل الحق در مقابل سفارت آمریکا در بغداد

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش
حضور معترضان عراقی در محوطه داخلی سفارت آمریکا
۴ سال پیش
تصاویری از مجروحان تیراندازی نگهبانان سفارت آمریکا در بغداد به مردم معترض عراق

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش
نخست‌وزیر عراق خواستار تخلیه فوری سفارت آمریکا شد

نخست‌وزیر (موقت) عراق از معترضان در برابر سفارت آمریکا در بغداد خواست تا محوطه سفارت را فورا ترک کنند.

عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر (موقت) عراق اعلام کرد هرگونه تجاوز به سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌ها، اقدامی است که نیروهای امنیتی با قدرت مانع از انجام آن می‌شوند و قانون این اقدامات را مجازات می‌کند.

۴ سال پیش
افزایش شمار شهدای حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی

شبکه الحدث به نقل از منابع آگاه مدعی شد که شمار شهدای حمله آمریکا به مواضع حشدالشعبی در غرب عراق به ۵۴ شهید و ۱۰۸ زخمی رسیده است.

۴ سال پیش
حضور وزیر کشور عراق در میان معترضان در مقابل سفارت آمریکا

«یاسین الیاسری» وزیر کشور عراق نیز در میان معترضان حاضر در مقابل سفارت آمریکا در بغداد، حضور دارد.

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش
معترضان عراقی در حال پرتاب سنگ به سفارت آمریکا در بغداد
۴ سال پیش
حضور مقامات ارشد دولتی عراق در سفارت آمریکا

برخی رسانه‌ها می‌گویند وزیر کشور، وزیر دفاع و شماری از نمایندگان پارلمان عراق برای آرام‌کردم معترضان، دقایقی پیش وارد سفارت آمریکا در بغداد شدند.

۴ سال پیش
مجروح شدن بیست عراقی به دست گارد حفاظت سفارت آمریکا در بغداد

رسانه‌های مختلف خبری اعلام کردند بیست نفر از افرادی که در مراسم تشییع شهدای نیروهای بسیج مردمی عراق حاضر شدند، بر اثر شلیک گلوله‌های دودزا، به دست گارد حفاظت سفارت آمریکا، مجروح شدند.

۴ سال پیش

معترضان عراقی پرچم‌های الحشدالشعبی و گردان‌های حزب‌الله عراق را بر ورودی سفارت آمریکا در بغداد نصب کردند.

مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه واشنگتن به حشدالشعبی/ معترضان عراقی به سفارت آمریکا حمله کردند+ تصاویر

۴ سال پیش
اعلام سه روز عزای عمومی در عراق

عادل عبدالمهدی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق (نخست‌وزیر مستعفی عراق) در پی شهادت شماری از نیرو‌های بسیج مردمی این کشور در حمله هوایی آمریکا سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

۴ سال پیش
معترضان عراقی برج‌های مراقبت سفارت آمریکا را آتش زدند

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد معترضان عراقی برج‌های مراقبت را در مقر سفارت آمریکا در بغداد به آتش کشیدند.

۴ سال پیش
زخمی شدن ۱۰ نفر از تشییع‌کنندگان پیکر شهدای بسیج مردمی عراق

حساب کاربری اداره اطلاع‌رسانی بسیج مردمی عراق در توئیتر نوشت: «به دنبال اقدام نگهبانان سفارت آمریکا در بغداد به تیراندازی و شلیک بمب دودزا، ۱۰ نفر از تشییع کنندگان شهدا (حمله آمریکا به مواضع بسیج مردمی) زخمی شدند.»

 
۴ سال پیش
«سفارت آمریکا به فرمان ملت عراق تعطیل است»

معترضان بر روی یکی از دروازه‌های سفارت آمریکا در بغداد نوشته‌اند «این سفارت خانه به فرمان ملت تعطیل است.»

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای حمله وحشیانه آمریکا به عراق+ تصاویر

۴ سال پیش
نصب چادر معترضان در مقابل سفارت آمریکا

معترضان عراقی، کار نصب چادر‌های تحصن را در برابر سفارت آمریکا در بغداد آغاز کرده‌اند.

۴ سال پیش
المیادین: سفیر آمریکا از ۲۵ دسامبر به خارج از عراق رفته بود

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد سفیر آمریکا در بغداد از ۲۵ دسامبر در مرخصی به سر می‌برد و خارج از عراق است.

پیش از این خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود سفیر آمریکا در عراق که در سفارت این کشور حضور داشت در پی تظاهرات در برابر این سفارتخانه، آنجا را ترک کرد.

۴ سال پیش
تظاهرکنندگان عراقی وارد محوطه سفارت آمریکا شدند

خبرگزاری فرانسه گزارش داد جمعیت خشمگین عراقی وارد محوطه سفارت آمریکا در بغداد شدند.

۴ سال پیش
آمریکا خواستار «توقف فوری» تظاهرات مقابل سفارتش شد

مسئولی در وزارت خارجه عراق در گفتگو با وب‌سایت العربی الجدید اعلام کرد: آمریکایی‌ها توقف فوری آنچه در مقابل سفارتشان در حال وقوع است خواستار شدند.

سفارت آمریکا دیشب خالی شده است و تنها نیروهای امنتی مسئول حفاظت از سفارت در آن حضور دارند.

۴ سال پیش
یکی از درهای سفارت آمریکا به آتش کشیده شد

شبکه تلویزیونی الحدث با پخش تصاویری اعلام کرد تظاهرکنندگان یکی از در‌های سفارت آمریکا را در بغداد به آتش کشیدند.

۴ سال پیش
حزب‌الله عراق: تصمیمی برای حمله به سفارت آمریکا نداریم

جعفر الحسینی، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق، در مصاحبه‌ای گفت: تصمیمی برای حمله به سفارت آمریکا در بغداد نداریم. تصمیم ما، تحصن در برابر سفارت آمریکا با هدف انتقال این پیام به واشنگتن است که سفارت خود در بغداد را ببندد و نیرو‌های خود را از کشور ما خارج کند.

 
۴ سال پیش
سفیر آمریکا بغداد را ترک کرد

در پی هشدار نیروهای مردمی عراق به آمریکا درباره گرفتن انتقام خون شهدای حمله هوایی این کشور به قائم، سفیر آمریکا بغداد را ترک کرد.

۴ سال پیش
تجمع عزاداران در مقابل سفارت آمریکا

عزاداران عراقی در پی حمله هوایی آمریکا به پایگاه‌های الحشد الشعبی، با تجمع در مقابل سفارت این کشور در بغداد، پرچم آن را به آتش کشیدند.

 
۴ سال پیش

یکشنبه شب آمریکا در اقدامی تجاوزکارانه مقر گردان‌های حزب‌الله عراق از زیرشاخه‌های الحشد الشعبی در شهرستان قائم در غرب عراق را بمباران کرد و ۳۰ نفر را به شهادت رساند و ده‌ها نفر را زخمی کرد.

وزارت دفاع آمریکا پس از این حمله در بیانیه‌ای تأیید کرد یکی از زیر مجموعه‌های اصلی «الحشد الشعبی»، یعنی مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق در مرز این کشور و سوریه هدف حمله نیروی هوایی آمریکا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بي نام
۱۰:۵۳ ۱۱ دی ۱۳۹۸
اين مردم همونايي هستند که از زائرين اربعين جوناً و دلاً پذيرايي مي کنند. جونشون رو در طبق اخلاص مي گذارند و با صورت هايي نپوشيده به حمايت از حق مي آيند. واقعا ننگ بر آمريکا
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۰:۴۲ ۱۱ دی ۱۳۹۸
درود بر حشد الشعبی پاک سیرت مرگ بر هر چه خائن بی وجوده
باید امریکا وحشی رو بیرون برانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۱ دی ۱۳۹۸
به آمریکا نگاه نکنید اینها خیلی ترسو جان دوست هستند و آرزو دارند هزار سال عمر کنند ولی عمره هزار ساله هم نمی تونه اینها رو نجات بده
France
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه امریکارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۱ دی ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
یعنی ترامپ به مفهوم واقعی کله یه بچه پرو تمام عیاره ، جوانان عراقی را کشته مردم ناراحت شدن رفتن سراغ سفارت بعد ترامپ داره از آب گل آلود باز ماهی میگیره توئیت کرده ایران در این حوادث دخالت داره
بابا پرو بازی و فرار به جلو هم حدی داره و از قدیم گفتن ابله کسی است که دیگران را احمق فرض کند . این آقا مردم را چی فرض کرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
باید پدر این امریکا رو در آورد که هر چی ما می کشیم از دست این جنایتکار هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۱ دی ۱۳۹۸
بندازید بیرون این جنایتکاران را ولانه جاسوسی را تصرف کنید درود بر مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
برادران عراقی این مزدوران رو یک با واسه همیشه بیرون کنید با لگد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مدافعان آمریکا در عراق خودشان هم می دانند چه می کنند با مردم خودشان علیه آمریکای پلید مخالفت می کنند. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
خبر عراق به ما چه ربطی دارد این یک موضوع داخلی عراق هست.
Iran (Islamic Republic of)
بي نام
۱۰:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
خوبي تو!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مردم عراق از آمریکا و اسرائیل بیزارنند اما عده ای مسئول ترسو و غرب زده از آمریکا می ترسند. آمریکا با منطقه را ترک کند چه رسد به عراق
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۰۷:۴۸ ۱۱ دی ۱۳۹۸
انگار شما یادتون رفته همین امریگا عراق و از شر صدام راحت کرد انگار شما یادتونه رفته امریکا الان عراق و اشغال کرده پس چرا حرص بیخود میخوری اخوی مردم اونوقت ک نباس میذاشتن امریکا بیاد گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مسئولان عراقی باید با آمریکا برخورد کنند اگر برخورد نکنن جواب خدا رو باید بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ان ربک لبالمرصاد، وخداونددرکمین فرعونیان نشسته است وروز، زوال استکبارفرعونی امریکا نزدیک است. والیس الصبح بقریب،اللهم عجل الولیک الفرج یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۲:۲۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا با این جنایتش باردیگر ثابت کرد که ؛
1 - شیطان بزرگ است .
2 - بنیانگذار و حامی داعش و همة گروههای تروریستی مخصوصاً تروریست های وهابی مسلک است .
3 - بزرگترین دولت تروریست و تروریست پرور جهان است .
4 - دشمن دمکراسی و حکومت های مردمی است .
5 – دشمن امنیت و آرامش و رفاه و پیشرفت مسلمانان و کشورهای اسلامی است .
6 – برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از هیچ جنایتی فروگذار نیست و مثل اشرار چاقو کش و دزدان راهزن عمل می کند
7 – به هیچ تعهدی پایبند نیست و بی اعتبار ترین حکومت جهان در کنار رژیم صهیونیستی و رژیم خانوادگی آل سعود است
وووووووووووووووووووووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
این قمارباز ترامپ بازی را باخته است برگ برنده دست مردم عراق به رهبری مرجعیت است.مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس و آل سعود و امارات و هر چه تکفیری است
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۲۱:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
این آدم کشهارو از کشورتون بیرون نکنید دیگه هیچی
Iran (Islamic Republic of)
پردیس
۲۱:۵۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آتیش زدن سفارت کم ترین کاریه که میتونستن انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
شاخ شیطان بزرگ شکسته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام خدا کنه که تمام کشورها بدانند که امریکا جنایت کار است وتمام کشور ها باید متحد بشوند تا این جنایتکار را از بین ببرند جالب اینجاست که دم از حقوق بشر هم می زنه
Germany
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
همه دنیا باید دست به دست دهند تا آمریکای تروریست را به جای خود بنشانند
Germany
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مردم عراق همان مردم کوفه دوران اغا امام علی هستند این کشور پر از فتنه های بزرگ است و فتنه های این روزهای عراق شاید سرآغاز ظهور باشد . و زیر این فتنه های بزرگ شاید یک خبر خوبی باشد برای ما بدبختهای روزگار و منتظران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
رگ غیرت دینی وایرانی ام میگوید ب تاسی از سرور آزادگان عالم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام هیهات مناالذله. راه ما مسلمانان از راه کربلا جدا نیست چرا ک راه عزت و سربلندی ست.مردم عراق بایست ویران کنند لانه جاسوسی در کشورشان را.این قلدر پررو رو بتی کردند وآنرا پر وبال دادند در صورتی ک قدرت پوشالی بیش نیست اگر جلوی این حرکتش را نگیرند فردا با وقاحت تمام غلط های اظافی بیشتری میکند. دررررود بر همه آزادگان و پیروان مکتب سرخ حسینی درود بر حزب الله همیشه قهرمان و برادران غیور سپاهی خودم. مررررگ بر آمریکا و تمام کسانی ک اندیشه پلید آمریکایی دارند .مررررگ با عزت هزاران با شیرین تر از ننگ و ذلت زندگی کردن است.مرررگ با عزت از نوع انتخاب حضرت قاسم علیه السلام احلی من العسل
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۲۰:۲۲ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا و تمام تروریست‌های آمریکایی در سرزمین عراق
میراث آمریکا برای این منطقه نصب دیکتاتور ها ، تروریست ، غارت ، تجاوز ، هرج و مرج ، کودتا و ... است.
عراقی ها انتقام خون مدافعان امنیتشان را خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای امّ الفساد .
Iran (Islamic Republic of)
الف
۲۰:۰۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
فان حزب الله هم الغالبون
درودبر روان پاک شهدا حشذالشعبی. وملت بزرگ عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
الان بهترین موقع برای حمله به لانه جاسوسی آمریکا در بغداد و اخراج آمریکایی ها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا رو به زوال است
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۳۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا باد کاشت طوفان درو کرد . حالا به صورت بسیار احمقانه ایران رو مقصر معرفی میکنه
Germany
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
عالییییییییی ماشالا حزب الله عراق
Iran (Islamic Republic of)
حق مولا علی‌ است
۱۹:۰۲ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ان ربک لبالمرصاد، وخداونددرکمین فرعونیان نشسته است وروز، زوال استکبارفرعونی امریکا نزدیک است. والیس الصبح بقریب، یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۸:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ما پشت به پشت برادران عراقی هستیم آمریکا از اون سر دنیا اومدی چه حقی برای دخالت در کار مردم این منطقه داری
Iran (Islamic Republic of)
دانلود
۱۸:۵۰ ۱۰ دی ۱۳۹۸
دورود بهشون که اینقدر متحد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمريكا شيطان بزرگ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بردیوانه آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ خبیث
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۷:۲۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
این مردک دیوانه (ترامپ) با ندونم کاریهاش 30نفر بیگناه را کشت غیر زخمیها(به جز جنگ با عراق)حالا انتظار داره مردم عراق بگن آفرین ترامپ !! وحالا یه ساختمون سفارت را که آتش زدن میگه انتقام میگیره ویا ساکت نمیشینه یا هر غلطی..! و جالبه که بازم تاب خورد و اومد بازم سر ایرا(که ایران مقصره) خب ایران مقصره میخوای چکار کنی ؟؟ چیزی مونده که تحریم نکرده باشی فکر کن یادت بیاد اون ته مها شاید چیزی مونده باشه تحریم کن(مثلا مدارس ابتدائی) خوب بهانه ای دست عراقیها داد واقعا باید با سیاست و راه صحیح در این سفارتخانه را گل بگیرن وتخته کنن ونیروهای آمریکائی را هم بیرون کنن وانقدربراشون ناامنی ایجاد کنن که خود نیروهای آمریکائی جرائت نکنن بمونن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
وچنان مظلومانه کشته میشوندو همچنان عده ای خاموش مینگرند !
انتقام خداوند بر اینان سخت است
Iran (Islamic Republic of)
جمال تمیمی
۱۷:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
با سلام

کاش مردم عراق میدونستن که دشمن اصلیشون کشورهای امارات عربستان و امریکا و اسراییل است
کاش به جای به دار اویخته شدن نوجوان مظلوم در میدان الوثبه امریکایی ها و صهونیست ها رو به دار میزدنند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا و اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سلام
وقتشه که عراقی های عزیز ، این تروریست های آمریکایی اشغالگر و جنایت کار و حامی داعش را از کشورشان بیرون بیندازند . انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ دی ۱۳۹۸
ان‌شاءالله خروج آمریکا از عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
باید سفارت آمریکا تعطیل بشه
Malaysia
داود
۱۵:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آفرین به مردم عراق که لانه جاسوسی آمریکا این مرکز فتنه انگیزی را تصرف کردند باید همه پایگاههای آمریکا در عراق تخلیه شود تا آرامش در عراق حاکم شود.
امیدوارم این حرکت در همه کشورهای اسلامی اتفاق بی افتد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
یادت که نرفت رفتن سفارت مارااتیش زدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی خدایی
۱۵:۴۲ ۱۰ دی ۱۳۹۸
باید به برادران جبهه مقاومت سامانه های پدافند ی هوایی بدهیم برای دفاع از خودشان و نیرو های انسانی را آموزش تعلیم و تربیت بکنیم انشا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
سال دیگر از تحریم تسلیحاتی خارج میشویم و امکان فروش قانونی سلاح به هر کشوری را خواهیم داشت
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۱ دی ۱۳۹۸
انشا الله ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرایل مرگ بر آل سعود.............
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
درودبرشهدای عزیزحشدالشعبی.
آخرین اخبار