رونمایی از رایکای جدید با هدایت نظرمحمدی

علی نظرمحمدی از امروز رسما به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال رایکا بابل در مسابقات لیگ یک فوتبال کشور، کارش را شروع می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،پس از کش و قوس‌های فراوان و بررسی گزینه‌های مد نظر باشگاه رایکا بابل، سرانجام مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا علی نظرمحمدی را به عنوان سرمربی جدید رایکا انتخاب کنند.

دروازه بان سابق فوتبال گیلان فصل قبل مدت کوتاهی خونه به خونه را هدایت کرد و سابقه صعود از لیگ یک فوتبال کشور به لیگ برتر را با سپیدرود رشت را در کارنامه دارد.

نظرمحمدی که قراردادی ۱/۵ ساله با رایکا امضا کرده در بازی دوستانه امروز این تیم مقابل تیم دسته سومی دماوند آمل در ورزشگاه شهدای ۷ تیر بابل به بازیکنان و هواداران معرفی خواهد شد.

حال باید دید رایکا بابل که در پایان نیم فصل با ۱۳ امتیاز و رتبه هفدهم در جدول رده بندی مسابقات لیگ یک فوتبال کشور حال و روز خوشی ندارد می‌تواند با نظرمحمدی سرو سامان بگیرد یا نه؟

رایکا بابل سه شنبه ۱۷ دی در آغاز نیم فصل دوم لیگ یک به مصافی تیمی به نام داماش گیلان می‌رود که نظرمحمدی خودش سابقه بازی در این تیم را دارد.

از سوی دیگر نیز نزدیکترین رقیبان رایکا در جدول رده بندی مسابقات دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و ملوان به ترتیب با ۱۵ و ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم و پانزدهم هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.