درودگر: امیدوارم استعفای تاج پذیرفته نشود

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد هیات رئیسه در شرایط کنونی استعفای رئیس فدراسیون فوتبال را نپذیرد.

درودگر: امیدوارم استعفای تاج پذیرفته نشودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فوتبال درباره استعفای تاج از فدراسیون فوتبال؛ اظهار داشت: تاج در طول این مدت که سکان فدراسیون فوتبال را دراختیار داشته و همچنان نیز در اختیارش است زحمات زیادی کشید و تلاش‌های فراوانی کرد.

او افزود: در مورد تغییرات نیز استعفایی ازسوی سخنگوی فدراسیون اعلام شد، احتمال دارد که هیات رئیسه در شرایط کنونی این استعفا را نپذیرند.

درودگر ادامه داد: تاج نائب رئیس آسیا است و جایگاهی که در آنجا دارد برای ما مهم است، اکنون با ارتباط‌هایی که در بین الملل دارد و کار‌هایی را که شروع کره است ،باید همه اقداماتش به سرانجام برسد و امیدوارم هیات رئیسه با استعفای او مخالفت کند.

او افزود: موعد انتخابات دیر نیست، هیات رئیسه می‌تواند بخشی از وظایف او را بر عهده بگیرد که مقداری از فشار‌های او کمتر شود و فوتبالمان دچار سردرگمی نشود.

درودگر با اشاره به وضعیت اقتصادی فوتبال با توجه به وجود اسپانسر‌ها و توافق‌های نهایی با آن‌ها گفت: حامیان مالی خیلی تلاش کردند و کمک می‌کنند، ولی وضعیت اقتصادی مناسب نیست.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با پاسخ به این سوال که فدراسیون فوتبال با توجه به شکایت ویلموتس می‌تواند پول درخواست شده او را پرداخت کند افزود: چنانچه ویلموتس شکایت کرده باشد وکلای حقوقی باید پرونده را بررسی کنند و قرار داد بررسی شود، اگر در قرارداد بند‌هایی وجود داشته باشد، شاید ما نیز بتوانیم غرامت بگیریم و باید ببینیم چه بند‌هایی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
نو
۱۶:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
حق داری آقای درودگر مسئول اقتصادی هم بودی پس حق داری از رفتن تاج ناراحت باشی
آخرین اخبار