سردار غیب پرور:

دشمن در فتنه ۹۸ مچاله شد

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: ۴۰ روز دشمن برای فتنه ۹۸ برنامه ریزی کرد و امپراطوری رسانه خود را به کار گرفت ولی دشمن در این فتنه شکست خورده مچاله شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار غلامحسین غیب پرور  در مراسم تجمع سراسری یوم الله ۹ دی در مصلی گرگان گفت: انقلاب اسلامی دری بی نظیر است که خدای متعال این در گران سنگ را به ملت ایران بلکه به همه آزادی خواهان جهان  باز کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: دشمن انقلاب اسلامی را برنتابید و از روز نخست پیروزی انقلاب تمام قد در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، راهبرد دشمن و آمریکایی‌ها فقط و فقط براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: در ابتدای انقلاب خواص و مردم ما را در کف خیابان‌ها ترور کردند و شخصیت‌های بزرگی، چون شهید مطهری و بهشتی را از ما گرفتند و هشت سال جنگ را به این مردم مظلوم تحمیل کردند و اگر جنگ فرهنگی و اقتصادی را طراحی و اجرایی کردند در ذهن آمریکایی‌ها تنها براندازی نظام جمهوری اسلامی وجود دارد.

غیب پرور متذکر شد: آمریکایی‌ها به چیزی کمتر از براندازی نظام اعتقاد ندارند و آن‌هایی که تصور می‌کنند می‌توانند با آمریکایی‌ها کنار آمد قطعا در اشتباه هستند چرا که فلسفه اعتقادی آن‌ها این است که انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد.

او خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به کمتر از اضمحلال انقلاب اسلامی راضی نیستند چرا که پیام انقلاب اسلامی آزادی است، ولی آمریکایی‌ها این را بر نمی‌تابند چرا که در دنیا به دنبال نوکر هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان کرد: ریشه و اعتقادات ما  را یک ملت بزرگ و پر افتخار است و آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند الگویی برای دیگر کشور‌ها باشد و این مهم امروز رقم خورده است.
 
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: ما حوادث تیرماه ۷۸ را از یاد نخواهیم برد، در آن دوران در کوی دانشگاه فتنه ایجاد کردند و آن روز نیز مردم به میدان آمدند و پس از گذشت ۱۰ سال در انتخابات سال ۸۸ در حالی حضور پرشور مردم در انتخابات از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی این بود، ولی چند ماه مانده به انتخابات زمزمه تقلب از سوی انسان‌های نادان و احمق در داخل و آمریکایی‌ها مطرح شد.

غیب پرور خاطرنشان کرد: همه می‌دانستند که موضوع تقلب رمز فتنه گری است و در این فتنه از مهره‌هایی که در گذشته چهره بودند استفاده شده که یک طرف آن نخست وزیر دفاع مقدس و دیگری سابقه رئیس مجلس را برعهده داشته است.

او بیان کرد: پس از گذشت ۶ ماه از انتخابات هنوز مدعیان فتنه بیانیه پشت بیانیه صادر می‌کردند و نماینده‌های آن‌ها انتخابات را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که موضوع تقلب در انتخابات مطرح نیست و جریان فتنه است، ولی سران فتنه لجبازی کردند تا به روز عاشورای سال ۸۸ رسیدیم.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه مسلمان و غیر مسلمان بر ساحت حسینی ابراز ادب دارد، متذکر شد: حسین بن علی (علیه السلام) شخصیتی است که خدای متعال به آن می‌نازد و فتنه گران در عاشورای ۸۸ خیمه‌های عزای حسینی را به آتش کشیدند و به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تعرض کردند.

غیب پرور بیان کرد: امام (رحمه الله علیه) تجلی انقلاب اسلامی است و در عاشورای ۸۸ فتنه گران عکس امام (رحمه الله علیه) را پاره کردند و فتنه گران به ضربان قلب انقلاب اسلامی جسارت کردند.

او گفت: فتنه گران علاوه بر این مهم به بانک‌ها و اماکن دولتی و غیر دولتی آسیب زدند و پس از آن ۹ دی با اراده و خاص شریعت رقم خورد و اگر امام زمان (عجل الله تعالی) نمی‌خواست قلب‌های مردم تصرف نمی‌شد و به میدان نمی‌آمدند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان کرد: با حماسه ۹ دی بساط آشوبگران جمع شد، ولی باید به این مهم توجه داشت که دشمن از هر طریقی برای فتنه استفاده خواهد کرد.

غیب پرور به گران شدن بنزین اشاره کرد و گفت: قطعا گران شدن بنزین برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌کند، ولی نمی‌ شود مسئولان بگویند که صبح بیدار شدیم و متوجه گران شدن بنزین شدیم.

او با بیان اینکه بصیرت مقام معظم رهبری فتنه آبان ۹۸ را در ۲۴ ساعت خاموش کرد، افزود: دشمن از اهداف خود در فتنه ۹۸ شکست خورد و انشالا با داشتن رهبری بصیر و آگاه این ملت همواره راه ترقی و پیشرفت را در پیش خواهد گرفت.
 
انتهای پیام / ن
برچسب ها: حماسه 9 دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نو
۱۱:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
بله البته مرگ بر آمریکا