جابجایی یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال، حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از طریق فرودگاه اهواز جابجا شدند.

محمدرضا رضایی مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان درخصوص جابجایی مسافران از طریق فرودگاه بین المللی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس آمار‌ها از یک میلیون و ۸۱۸ هزار و ۱۷۸ مسافر جابه جا شده در ۹ ماهه سال ۹۸، یک میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۳۰ مسافر ورودی و خروجی داخلی و ۲۱ هزارو ۱۱۸ مسافر ورودی و خروجی خارجی در این فرودگاه جابجا شده است.

او بیان کرد: در مدت مذکور نیز ۱۵ هزار و ۱۱۸ پرواز ورودی و خروجی داخلی و ۲۴۸ پرواز ورودی و خروجی خارجی مسافران را از فرودگاه اهواز جابه جا کرده اند.

رضایی اظهار داشت: در عملیات حج تمتع امسال به تعداد ۷۳ پرواز ورودی و خروجی و نیز تعداد ۸ هزارو ۷۷۸ نفر زائر خروجی و ورودی خدمات ارائه شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان به میزان کلی اعزام و پذیرش بار و پست نیز اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه سال ۹۸ نیز حدود ۱۴ هزار تن بار در قالب پست هوایی، بار ورودی و بار خروجی جابه جا شده است.

فرودگاه بین المللی اهواز یکی از پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور است که اکنون به صورت برنامه‌ای به بیش از ۲۰ نقطه مسیر داخلی و خارجی پرواز دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.