تجمع بصیرتی ۹ دی فردا در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

تجمع بصیرتی ۹ دی فردا همزمان با مرکز استان بوشهر در دیگر نقاط این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: تجمع بصیرتی ۹ دی فردا ا با حضور قشرهای مختلف مردم در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: در بوشهر این مراسم، ساعت ۹ در مصلای بوشهر برگزار می‌شود و سخنران آن، آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران است.

او، با تاکید بر هوشیاری و بصیرت‌افزایی مردم برای مقابله با فتنه‌ها و آشوب‌ها بیان کرد: فتنه‌های دشمن هر روز پیچیده‌تر می‌شود و به طور قطع تقابل با آن‌ها هم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و حضور با شکوه مردم در صحنه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با بیان اینکه ایران اسلامی فتنه‌های بزرگی پشت سر گذاشته است، گفت: مثل همیشه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی  با هدایت رهبر معظم انقلاب از این فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند.

جمالی با بیان اینکه حضور مردم ترفند‌های دشمنان را خنثی می‌کند افزود: رسالت ما این است که هرچه می‌توانیم از ظرفیت سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف برای افزایش بصیرت مردم استفاده کنیم و دست‌های پنهان دشمن را نشان دهیم.

او ادامه داد: فردا همچنین نمایشگاه بصیرتی در زمینه نقش مردم در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ در مصلای جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

برنامه مراسم تجمع بصیرتی ۹ دی در برخی نقاط استان در جدول زیر آمده است:

تجمع بصیرتی ۹ دی فردا در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

تجمع بصیرتی ۹ دی فردا در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.