رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات انتخاباتی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رسیدگی خارج از نوبت و برخورد جدی با جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان از رسیدگی خارج از نوبت و برخورد جدی با جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

صالحی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان گفت: در اجرای ماده ۶۷ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شعب اختصاصی در دادگاه و دادسرا جهت رسیدگی خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی تعیین شده است.

او با اشاره اینکه تکلیف قانونی ما برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی است، افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: قوه قضاییه وظیفه دارد که به جرائم انتخاباتی به شکل ویژه و با توجه به سه اصل دقت، سرعت و بازدارندگی رسیدگی کند و در نهایت احکام صادره باید پیشگیرانه و بازدارنده باشد.

صالحی افزود: امیدواریم نامزد‌ها و هوادارانشان با تبعیت از قانون رقابتی سالم داشته باشند تا انتخاباتی پر شور و نشاط و بدون هرگونه تخریب و تخلف برگزار شود.

او با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم در راستای مردم سالاری دینی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: این انتخابات اهمیت خاصی دارد و چشم دوستان و دشمنان انقلاب به آن است و اگر حضور حداکثری مردم را مانند همیشه داشته باشیم باعث مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.