فرکی: کمبود یک رهبر در پیکان حس می‌شود/ کل هزینه تیم ما برابر با ۳ بازیکن تراکتور است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: به یک رهبر در بازی نیاز داریم تا تیم را به درستی هدایت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بعد از شکست تیمش مقابل تراکتور بیان کرد: حرف‌هایی دارم که تکرار آن واقعا فایده‌ای ندارد و نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. اگر بازی در زمان خودش برگزار می‌شد مطمئنا نتیجه به نفع ما هم عوض می‌شد. کمبود‌هایی داریم که باید حتما باید به آن‌ها توجه کنیم و واقعا رقابت با تیم‌ها دشوار است. طی جلساتی که با هیئت مدیره داشتیم می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم.

او افزود: تراکتور هم یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است و واقعا تیم ما نمی‌تواند با آن‌ها رقابت کند.   بازیکنان ما  هر چقدر هم تلاش کنند از بازیکنان تراکتور تواناتر  نیستند. بازی کردن مقابل تراکتور آسان نیست. تیم ما واقعا نیاز به یک لیدر و رهبر دارد تا تیم را هدایت کند و امروز خلاء آن احساس می‌شد. مسعود شجاعی امروز هم به ما گل زد و هم بازیکن تاثیرگذاری بود و واقعا این تیم رهبران خوبی مانند شجاعی، حاج صفی و دژاگه دارد.  

فرکی در مورد بازی مقابل تراکتور بیان کرد: بازی  جذابی بود و فکر می‌کنم هواداران تراکتور از این بازی لذت بردند. ما به دلیل کم تجربگی گل خوردیم.   به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم، اما باید کارشناسان در اینباره نظر بدهند. گل تراکتور آفساید بود. اگر ما بلافاصله گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم باز هم گل بزنیم و برنده بازی باشیم.

سرمربی پيکان ادامه داد:  کل مجموعه تیم ما از نظر هزینه با ۲ یا سه بازیکن تراکتور برابری می‌کند. بحث میهمان و میزبانی برای تیم ما وجود ندارد. امروز فضای ورزشگاه کاملا در خدمت تراکتور بود و بازیکنان جوان ما از آن بی بهره اند. برای نیم فصل دوم بازی‌ها سختتر خواهند شد و باید تیم را تقویت کنیم.

او همچنین در مورد حضور بازیکنان کلیدی تیمش در تیم‌های مدعی بیان کرد: هر تیمی که مشتری بازیکنان ما است، سعی کند در مورد تیم‌هایی مثل ما بی‌رحم نباشد، چون بازیکنان کلیدی ام را به هیچکسی نمی‌دهم. آن‌ها به اندازه کافی پول، بازیکن و هوادار دارند. اگر قرار باشد ما برده در میدان گلادیاتور‌ها   باشیم که کشته می‌شویم. باید اجازه بدهند ما هم زندگی کنیم و نفس بکشیم. حوصله کنند و حداقل در بین راه تمرکز بازیکنان ما را بر هم نزنند. تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهم بازیکنانم از جمله مغانلو از پیکان بروند و بازیکنانم به جای پیشنهاداتی که دریافت می‌کنند روی پیکان تمرکز کنند.


بيشتر بخوانيد: پیکان ۲ - تراکتور ۳/ غرش سرخپوشان به گوش صدرنشینان رسید


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۷ دی ۱۳۹۸
زمینه سازی تکراری برای انتقال یک بازیکن به تیم های پایتخت :)) مغانلو در مسیر امیری ...