توسعه روابط ایران و چین با لغو روادید گردشگران چینی

مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان گفت:لغو روادید ورودی، تاثیر بسیار مثبتی در افزایش ورود گردشگراز کشور چین به ایران دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد زاهدی مشاور کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان در نشستی بین اعضای کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران به ۲۵ تورگردان چینی، لغو یک طرفه روادید برای چینی‌ها در سفر به ایران را یکی از مهم‌ترین اقدامات درصنعت گردشگری بیان کرد و افزود: اکنون با حذف ثبت مُهر ورود و خروج گردشگران چینی در ایران، این روند بهبود یافته است.

محمد زاهدی با اشاره به سابقه تاریخی مراودات ایران وچین، ایران را آماده همکاری با چین در زمینه‌های برند گردشگری، فضای مجازی، اقامت و صنایع غذایی دانست و گفت: از آنجا که ۱۰ درصد گردشگران دنیا چینی هستند، لغو روادید ورودی، تاثیر بسیار مثبتی در افزایش ورود گردشگراز این کشور به ایران دارد.

لی یانگ، رئیس آژانس گردشگری اینکا هم در این نشست حضور فعالان گردشگری ایرانی را در نمایشگاه‌های چین به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری دنیا موثر دانست و گفت: حضور کشور ایران با پتانسیل‌های بی نظیر گردشگری در این نمایشگاه‌ها ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.