‍ کشف ۴۴ چهار راس گاو وگوسفند در تربت جام

۴۴ راس گاو و گوسفند فاقد مجوز حمل به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در تربت جام کشف شد.

‍ کشف ۴۴ چهار راس گاو وگوسفند در تربت جام سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در راستای برخورد با عاملان حمل دام بدون مجوز در شهرستان، در عملیاتی کنترل خودرو‌های عبوری حمل دام در شهرستان تربت جام اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در اجرای این طرح مامورین ایست و بازرسی شهید عزتی در محور تربت جام به مشهد به یک دستگاه کامیونت و ۳ دستگاه وانت نیسان حامل گاو و گوسفند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۲ راس گوسفند و ۲ راس گاو بدون مجوز کشف و ضبط شد.

او  با اشاره به اینکه ارزش این احشام یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این رابطه ۴ نفر متهم نیز دستگیرکه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و خودرو‌ها نیز راهی پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به اینکه برخورد با ورود و خروج هرگونه کالای بدون مجوز حمل با جدیت در دستور کار قرار دارد گفت: حمل و نگهداری هرگونه کالای فاقد مجوز برابر قانون جرم تلقی می‌شود از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام//س، ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.