حذف تبلیغات سیاسی از سرویس Spotify

سرویس Spotify اعلام کرد که تمامی تبلیغات سیاسی این سرویس که در آمریکا نمایش داده می‌شدند، حذف خواهند شد.

حذف تبلیغات سیاسی از سرویس Spotifyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در چند سال اخیر بازار سرویس‌های استریم پخش فیلم، موسیقی و بازی طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و به نوعی می‌توان گفت کاربران ترجیح می‌دهد موارد مورد علاقه خود را به جای دانلود، به صورت آنلاین اجرا کنند. یکی از سرویس‌های بسیار پرطرفدار در حوزه موسیقی، سرویس Spotify است که مدت بسیار زیادی از فعالیت این سرویس می‌گذرد. در این سرویس کاربران می‌توانند با تهیه اشتراک ماهانه یا سالانه، از موسیقی‌های موجود در آن استفاده کنند. از طرفی هم این سرویس نگرانی کپی رایت را در بسیاری از خوانندگان از بین برده است چرا که خوانندگان زیادی موسیقی‌های خود را به طور انحصاری در این سرویس پخش می‌کنند که به این ترتیب موسیقی آن‌ها از کپی رایت در امان خواهد ماند.

اما یکی از مواردی که بسیاری از کاربران این سرویس را آزار می‌دهد، وجود تبلیغات در این سرویس است؛ این تبلیغات هنگامی که کاربران بخواهند موسیقی دلخواه خود را پخش کنند برای آن‌ها به نمایش در خواهد آمد و کاربران را غافلگیر خواهد ساخت. اما Spotify به تازگی اعلام کرده است که از اوایل سال ۲۰۲۰ خبری از تبلیغات سیاسی در این سرویس پخش موسقی نخواهد بود و Spotify قصد دارد برای همیشه تبلیغات سیاسی را از این سرویس پخش موسیقی حذف کند.

حذف تبلیغات سیاسی از سرویس Spotify

ظاهرا Spotify تبلیغات سیاسی را صرفا در آمریکا به کاربران نمایش داده و این شرکت توانسته سود بسیار خوبی از پخش این تبلیغات بدست آورد که هیچ آماری از آن منتشر نشده است. این در حالی است که تبلیغات سیاسی در سایر وب سایت‌های بزرگ نظیر گوگل از ۶ ژانویه سال ۲۰۱۹ ممنوع شد و گوگل تمامی تبلیغات سیاسی را از وب سایت خود حذف کرد.


بیشتر بخوانید: معرفی گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ با دوربین دوگانه 


مدیر Spotify همچنین اعلام کرده است که این سرویس همچنان قصد دارد به افزایش قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سرویس کمک کند و در آینده باید شاهد افزایش چشمگیر قابلیت‌های این سرویس باشیم. سرویس Spotify در حال حاضر با هزینه‌ای حدود ۱۰ دلار به صورت ماهانه در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار