مدیران ماشین سازی به بازیکنان این تیم رضایت نامه نمی‌دهند

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قصد دارد از این تیم جدا شود، اما مدیران تا این لحظه با جدایی او موافقت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بازی معوقه خود را روز سه شنبه برابر گل گهر سیرجان برگزار کرد، رسول خطیبی سرمربی این تیم، تمرینات ماشین سازان را به مدت یک هفته تعطیل کرد. قرار است دور جدید تمرینات این تیم از روز شنبه ۱۴ دی ماه آغاز شود.


بیشتر بخوانید: پنجعلی: عملکرد پرسپولیس در نیم فصل عالی بود


لیست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز چند جای خالی دارد. با صحبت‌هایی که رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با مدیران این باشگاه داشته، قرار است چند بازیکن جدید به این تیم اضافه شوند. تا شاگردان خطیبی را در ادامه مسابقات لیگ برتر کمک کنند. البته این باشگاه به دلیل بدهی به لوسیانو پریرا بازیکن فصل گذشته خود، فعلاً از پنجره نقل و انتقالات محروم است و اجازه جذب بازیکنی را ندارد.

از باشگاه ماشین سازی خبر رسیده است که عزیزالله معبودی بازیکن این تیم که در نیم فصل اول موفق شده بود عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان دهد، تصمیم گرفته از این تیم جدا شود. به همین دلیل معبودی از مدیران باشگاه ماشین سازی درخواست کرده تا رضایت نامه اش را صادر کنند، اما به دلیل اینکه این تیم از پنجره نقل و انتقالات محروم است جدایی معبودی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. مسئولان این باشگاه تا این لحظه با جدایی او مخالفت کرده اند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در آخرین دیدار خود در چارچوب بازی‌های معوقه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز سه شنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و با یک گل از این تیم شکست خورد. ماشین سازی با این نتیجه‌ای که کسب کرد ۲۲ امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات به کار خود در نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های ذوب آهن درخواست جدایی ندادند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار