فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

برای شناخت ۹ دی و فتنه ۸۸ باید به ۳۰ سال قبل بازگشت

فرمانده سپاه ثارالله در نشست روشنگری با مدیران، فرماندهان و بسیجیان ادارات شهر کرمان با محوریت روز ۹ دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه به بازشناسی و بازخوانی حوادث روز ۹دی پرداخت.

بحث نفوذ از دوره سازندگی وارد مقوله سیاسی کشور شد/تبدیل نظام اسلامی به دموکراتیک هدف عده ای بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: علی رغم تمام تلاش‌های دشمنان برای ۵ دی که مردم بیایند و در مقابله انقلاب بایستند، ولی با یک نه بزرگ مواجه شدند که این نشان از بصیرت مردم ما دارد.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: نکته انتهایی حرف امام (ره) و رهبری است در عین پرداختن به شعار‌ها باید به مبانی و ریشه‌ها و اصول بپردازیم که در صورت نفهمیدن آن‌ها و صرفا شعار‌ها ما را به هدف نمی‌رساند. 

او با بیان اینکه بحث ۹ دی و فتنه ۸۸ از این مبنا جدا نیست، بیان داشت: برای شناخت ۹ دی و فتنه ۸۸ باید به ۳۰ سال قبل بازگشت.

فرمانده سپاه ثارالله به فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها با ترفند وارد شدند و کاملا فرهنگ لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه داری را وارد و برای رسیدن اهداف خود زمینه ها را فراهم کردند.

او بیان داشت: آمریکایی ها انقلاب رنگین یا همان مخملی را پیاده و هدف از آن بهره گیری از ظرفیت خود کشور و رسیدن به اهداف غرب و امریکا شد در روسیه و او کراین و برخی کشور‌ها، تجربه موفقی برایشان بود که آن را داخل کشور ما کلید زدند.

او با بیان اینکه یکی از پیچیده‌ترین حرکت‌های آمریکایی‌ها و غرب را وجود رهبری  در کشورما خنثی کرد، اظهار کرد: استراتژی آمریکایی‌ها نفوذ، استحاله و براندازی بود که در قالب انقلاب رنگی مرحله به مرحله با بهره گیری از عناصر وابسته در داخل کشور که دنبال این ۳ حرکت بودند آمدند، صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه افرادی که اهل دین و مذهب هستند و دین حداقلی را قبول دارند به جدایی دین از سیاست معتقدند، گفت: این افراد وارد فتنه ۸۸ شدند و اقدام به آتش زدن اموال عمومی و توهین به مقدسات کردند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه کسانی با رای مردم انتخاب شده بودند، نقش اپوزیسیون را در مدت ۸ ماه ایفا کردند، گفت: این موضوع را حتی در غرب نمی‌بینیم، اینجا در لباس‌های مختلف و رده‌های بالا دنبال تغییر نظام‌جمهوری اسلامی بودند و هدف جمهوری دموکراتیک بوده ، نه فرد و شخص مطرح نبود.

او تصریح کرد: برنامه‌ها حساب شده بود و هدف سرنگونی نظام اسلامی و تبدیل به نظام دموکراتیک بود و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردند. از سال ۶۸ تا ۸۸ و همه ظرفیت‌های داخل و خارج پای کار آمدند و کسانی که از سال ۵۸ تا ۸۸ ضربه خورده بودند تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده بودند و همه پشت فتنه ۸۸ قرار گرفتند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در چنین شرایطی رهبری برای حل تمام مشکلات می‌باست کاری کند بدون اینکه به مردم ضربه یخوزد بنابراین حرکت جهادی رهبری در این ۸ ماه بی بدیل است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه ولایت ابعاد فتنه راخنثی کردند،گفت: تبلور و تجلی سخنان رهبری در ۸ ماه در ۹ دی به ثمر نشست که  سر خط دفاع از اسلام و انقلاب، ایستادگی در برابر سران فتنه و فتنه گرهاست و ۹ دی تبلور بصیرت و ولایت است.

او افزود: مردم ما مدیون نقش کلیدی و بی بدیل مقام عظمای ولایت درمقابله با فتنه گری و دشمنی های جریانات ۸۸، ۷۸ و ۹۸ هستند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان داشت: فتنه ۸۸ سران انقلاب را به سراشیبی سقوط پیش بردند و هدفشان نابودی اسلام بود واین رافت اسلامی بود که این مدیران در حصر خانگی، زندانی یا ممنوع التصویر شدند.

او خطاب به بسیجیان حاضر درمراسم گفت: وظایف شما این است که فتنه ۸۸ و ۹ دی را در طول سال تبیین کرده و عناصری که دلبسته به غرب هستند را شناسایی کنیدو نقش ولایت فقیه را واکاوی کرده،همچنین توطئه‌های دشمن را دست کم نگیریم چرا که آنها به نابودی انقلاب اسلامی کمر بستند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه رهبری فرمودند " اروپایی‌هایی ها قابل اعتماد نیستند" ، گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی ها با روش‌های مختلف دنبال این هستند که سوء استفاده کنند و در بحث هسته‌ای اروپایی ها حتی قدمی برای تحقق تعهدها ی خود برنداشتند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه ریشه‌ها را باید بشناسید، افزود: سنگ بنایی که در بحث تفکر و اندیشه برداشته شد؛ هدف اصلی آن قدرت و ثروت  است و افرادی که این گونه تفکر داشتند،هنوز هم در جریانات مدیریتی حضور دارند.

او تصریح کرد: ما به فضل الهی دستشان را رو خواهیم کرد؛ و همه کمک کرده و تلاش کنیم به مردم آگاهی بدهیم وبرای این امر باید روحیه محافظه کاری را از خود دور کنیم.

سردار ابوحمزه بیان کرد:رهبری گفتند در حرکت،فکر و  عمل باید انقلابی باشید و این تفکر یک بسیجی است.روز ۹ دی و بصیرت داشتن یعنی همین مسئله، که باید آن را درست برگزار کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: ما باید اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و هر کسی در حیطه مسئولیت و کار خودش، دقت داشته باشد که هر کاری را برای رضای خدا انجام بدهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.