علیپور: مشکل مالی داریم، اما بزرگتر‌های تیم حل می‌کنند

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل مالی داریم، اما این موضوع را به بزرگتر‌های تیم سپردیم تا بتوانند این مشکلات را دسته جمعی حل کنند.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات بازیکنان این تیم مبنی بر نگرفتن مطالبات مالی خود گفت: بزرگتر‌های تیم در این باره بهتر صحبت می‌کنند و من در حدی نیستم که درباره شرایط مالی حرفی بزنم. مشکل مالی داریم، اما این موضوع را به بزرگتر‌های تیم سپردیم تا بتوانند این مشکلات را دسته جمعی حل کنند.  به هر حال قول‌هایی به ما دادند که ان شاالله مشکلات مالی به زودی حل شود.

علیپور درباره اعتراض هواداران  نساجی مازندران به وقت تلف کردنش در زمان تعویض گفت: نه این موضوع صحت ندارد و هواداران نساجی همواره به من لطف دارند.

او درباره بازی کردن برابر تیم سابقش نساجی مازندران گفت: من جلوی تیم شهرم بازی می‌کردم و انگیزه زیادی داشتم تا بتوانم برابر تیم سابقم عملکرد خوبی داشته باشم. من متعهد به باشگاه پرسپولیس هستم، چون  قرارداد با این باشگاه دارم و همه تلاش خود را برای موفقیت تیم خود می‌کنم.

مهاجم پرسپولیس درباره اعتراض کالدرون به پرداخت نشدن مطالبات مالی گفت: مسئولان و عوامل باشگاه در این باره بهتر می‌توانند صحبت کنند و موضوع را به طور کامل به رسانه‌ها توضیح بدهند. ما تمرکزمان به نیم فصل دوم است تا بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه بدهیم.

علیپور درباره اینکه چقدر امیدوار است ماجرای استراماچونی برای کالدرون تکرار نشود، بیان کرد: ما در حدی نیستیم که در این باره صحبت کنیم و این مسائل مربوط به باشگاه است و امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند مطالبات فصل گذشته و درصدی از مبلغ قرارداد امسال را تسویه حساب کنند تا با روحیه خوب نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره اظهارات کالدرون مبنی بر اینکه بودجه جذب بازیکن خارجی صرف پرداخت مطالبات مالی داخلی‌ها شود، گفت: بله شرایط مالی کالدرون و بازیکنان باید بهتر شود تا نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - نساجی مازندران صفر / سرخ پوشان صدرنشین شدند + حاشیه‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار