شهر هوشمند در بوشهر اجرا می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خدمات از طریق دولت الکترونیک سبب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود گفت: در این راستا اجرای طرح هوشمند بوشهر برای ارائه خدمات مطلوب، با سرعت و راحت به مردم در دستور کار است.

شهر هوشمند در بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با مسئولان اداره کل ثبت احوال استان بوشهر با گرامیداشت هفته ثبت احوال، خدمات این حوزه را در خور تحسین دانست و بیان کرد: خدمات ثبت احوال از نگاه سنتی گذشته به سوی فعالیت‌های نوین در حال حاضر سوق یافته است.

او، توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی را سبب کاهش هزینه‌ها و تسریع در خدمات دانست و تصریح کرد: دولت الکترونیک در حوزه ثبت احوال نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب و با سرعت به مردم دارد.

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات اداره کل ثبت احوال استان در خدمات رسانی آسان به مردم گفت: در این راستا توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، خدمات رسانی به مردم را تسهیل کرده است.

گراوند با اشاره به اینکه خدمات از طریق دولت الکترونیک سبب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود افزود: ثبت احوال استان بوشهر در ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی خوب عمل کرده و اکنون بسیاری از خدمات از این طریق ارائه می‌شود.

او، از اجرای طرح شهر هوشمندبوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون در پی ایجاد شهر هوشمند بوشهر هستیم که تحقق این مهم برای ارائه خدمات مطلوب، با سرعت و راحت به مردم است.

استاندار بوشهر، نقش و جایگاه ثبت احوال در زیرساخت‌های الکترونیکی را حائز اهمیت دانست و افزود: کار‌های خوبی در این حوزه انجام شده که ثبت ۹۹.۸ درصدی ولادت‌ها و وقایع حیاتی در استان نشان از تحول در این عرصه است.

گراوند خدمات مطلوب به جامعه را سبب افزایش اعتماد مردم دانست و تاکید کرد: ساختار هوشمند و الکترونیک در دستگاه‌ها و ارائه خدمات، مشکلات را کاهش می‌دهد و در این راستا توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در اولویت برنامه‌های دستگاه‌ها و ادارات قرار دارد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.