سید جلال حسینی مقابل نساجی بازی می‌کند

احتمال حضور سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار امروز مقابل نساجی مازندران قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی امروز به مصاف هم می‌روند.

تقابل این ۲ تیم باید در آذرماه برگزار می‌شد، اما بنا به دلیل آلودگی هوا، این بازی قرار است امروز از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شود.

سرخ‌ها برای این دیدار مصدوم و محرومی ندارند، اما گابریل کالدرون تصمیم گرفت تا امید عالیشاه را از لیست تیمش خط بزند و همچنین بیرانوند نیز به دلیل مسائل اخیر در این بازی حضور ندارد.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس و نساجی


با توجه به اینکه شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی در دیدار با شهرداری ماهشهر حضور داشتند، کالدرون درصدد است تا مقابل نساجی مازندران نیز از سید جلال در ترکیب اصلی استفاده کند. سید جلال در لیگ نوزدهم در بیشتر بازی‌ها حضور داشته و موفق شده عملکرد مناسبی ارائه دهد.

کالدرون در لیگ نوزدهم از سیستم چرخشی برای بازیکنانش استفاده کرده به طوری که شجاع خلیل زاده به صورت ثابت بازی می‌کند و کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در هر بازی زوج او می‌شوند، اما برای دومین بار پیاپی قرار است کاپیتان مقابل نساجی بازی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار