پزشک برجسته استان یزد تجلیل شد

وزیر بهداشت با ارسال لوح تقدیر از زحمات چندین ساله حاجب مرتاض در عرصه سلامت تقدیر کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد رضا رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این دانشگاه با حضور در بیمارستان مرتاض لوح تقدیر وزیر بهداشت را به وی تقدیم کردند.

در متن این لوح تقدیر آمده است.

نام مرتاض یادآور رونق و اعتبار و خدمت است خاندانی شریف که آوازه نیک شان مرز‌های دیار کهن یزد را در نوردیده و در سراسر ایران، نجات یافتگان از رنج و بیماری دعاگوی این نام و نشان اند.

۸۸ سالگی جنابعالی، تصویر زیبای یک قرن خدمت است که به واسطه دانش شایسته و مدیریت درخور، اکنون علاوه بر تخصص در شغل شریفتان و ادای دین به لباسی که بر تن دارید، یک کارآفرین برتر در حوزه سلامتید.

درایت در ایجاد فرصت‌های متفاوت خدمت رسانی به مردمان یزد، سخاوت در بذل دانش و سرمایه برای تسکین آلام مردمان، بینش عمیق در ایجاد فرهنگ درست خیرخواهی ،از شیرخوارگاه مارکار تا اکنون، صداقت و صمیمیت در ارتباط با بیماران و شجاعت در جراحی و متحول ساختن دانش پزشکی ،ایجاد دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب، همه را می‌ستاییم و ثبت نامتان بر جریده عالم را تبریک و شادباش می‌گوییم.

جامعه پزشکی به وجود شما، مفتخر است و من، امید آن دارم نسل جدید در مسیر پیشرفت خود از حاجب‌ها الگو بگیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۸
البته از ایشان و همه پزشکان تشکر می کنیم ولی خواهش می کنیم در ادامه کار خیرشان پارکینگ طبقاتی مناسب با ظرفیت بالای 100 خودرو برای بیمارستان مرتاض که میلیاردی هم در آمد دارد مخصوصا با مرکز درمانگاه مرتاض برای مراجعین بنا کنند.
فضای خالی بسیار مناسب برای پارکینگ طبقاتی مدرن در کنار بیمارستان و درمانگاه مرتاض وجود دارد .