دیدار فرمانده ناحیه ویژه سپاه تبریز با خانواده شهید امیل آزوریان در تبریز

فرمانده ناحیه ویژه سپاه تبریز بمناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با حضور در منزل شهید امیل آزوریان از شهدای ارامنه کشوربا خواهر و برادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.

دیدار فرمانده ناحیه ویژه سپاه تبریز با خانواده شهید امیل آزوریان در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عباسی فرمانده ناحیه ویژه سپاه تبریزبمناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با حضور در منزل شهید امیل آزوریان از شهدای ارامنه کشوربا خواهر و برادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.

او گفت: شهادت بالاترین هنر در انسان است و این شهیدان هنرمندانه وارد میدان نبرد حق علیه باطل شدند و کاری کردند که امروزه ما با این امنیت و اقتدار در کشور که در سایه خون با برکت این شهدا به دست آمده است سرافرازانه در کنار یکدیگر زندگی می کنیم.

او افزود: به لطف خدا وحدت و همدلی میان مسلمانان و مسیحیان در کشور ما برقرار است و در کنار یکدیگر با حقوق برابر زندگی مسالمت آمیزی داریم و شهدای ما نقطه‌های اتصال بین دو دین اسلام و مسیحیت است و همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

شهید امیل آزوریان از شهدای ارامنه در سال ۱۳۳۱ در تبریز به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه کنعانی اندیمشک بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار