قدوسی: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد/ مبلغ بلیط پرواز رفت کالدرون به آرژانتین دیروز به او پرداخت شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: اقدامات لازم برای رزرو کمپ مدنظر باشگاه در دوحه که به تایید کالدرون رسیده در حال انجام است و تا فردا نهایی می‌شود و هتل هم فردا رزرو می‌شود.

او افزود: مبلغ بلیط پرواز رفت کالدرون به آرژانتین دیروز به او پرداخت شد و بلیط برگشت به تاریخ هشتم ژانویه امروز از سوی باشگاه تهیه شد.

قدوسی ادامه داد: دیروز کالدرون جلسه خوبی با مدیر عامل داشت و درباره برخی امورات سفرش و اردوی قطر هماهنگی‌هایی شد و او تعامل خوبی در موارد مورد بحث داشت. انصاری فرد هم دیشب در جمع خبرنگاران بار دیگر از همراهی وی بابت قسط اول قرارداد و بازیکنان که از فصل قبل طلب دارد، تقدیر و تشکر ویژه کرد.

او گفت: گویا کالدرون از برخی مسائل مربوط به برخی بند‌های قرارداد گلایه دارد. در این باره مدیریت قول حل آن را بعد از طی روال به کالدرون داده و در این باره هم با او صحبت کرده و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود. همه چیز حل شدنی است و طبق مصلحت پرسپولیس و شخصی بودن مسائل قرارداد کالدورن از طرح آن‌ها در رسانه‌ها معذوریم. باز هم می‌گوییم او در دریافت قسط اول همکاری خوبی با باشگاه داشته است. کالدرون یک سوم قسط اول را نگرفته و قسط دوم هم طبق قرارداد به زودی فعال می‌شود.

قدوسی ادامه داد: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و مدیریت باشگاه با کالدرون صحبت خواهند کرد. ما نمی‌خواهیم مسائل در رسانه‌ها طرح شود. این مسائل درون خانواده حل می‌شود و کالدرون هم گلایه‌ای داشته باشد، انصاری فرد پیگیری می‌کنند.

او گفت: انصاری فرد با تلاش شبانه روزی و در حالی که بخشی از درآمد‌ها هزینه شده و بدهی‌های زیادی وجود دارد با تلاش شبانه روزی و کمک حامیان مالی جدید و قبلی پرداختی به تیم را به سی درصد رساندند و کالدرون هم مثل بقیه دریافتی نداشت و دو سوم قسط اول وی داده شد و مدیرعامل دیشب هم در جمع خبرنگاران باز هم از صبوری بازیکنان بابت طلب فصل قبل و همراهی کالدرون در دریافت قسط اول تقدیر و تشکر کردند.

قدوسی افزود: هواداران بدانند باشگاه باید طی یک ماه آتی پرداختی‌های کلانی داشته باشد. مدیریت باشگاه و بخش اقتصادی شب و روز در تلاش هستند این چالش مرتفع شود. لیست پرداختی‌های ضروری و کلان یک هفته و یکماه آتی را جهت آگاهی هواداران اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: مدیر عامل جور مشکلات را به دوش می‌کشد و هوادران عزیز هم بدانند مشکلات یک به یک حل می‌شوند، اما حقیقتا روز‌های سختی در پیش است و این را از هواداران عزیز با توجه به شرایط مالی باشگاه و سنگین بودن پرداختی‌های پیش رو کتمان نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار