اولویت بندی پروژه‌ها برای جابجایی اعتبارات

فرماندار زرند گفت: جابجایی اعتبارات ازمحلی به محل دیگر جهت سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه‌های اولویت بندی شده، مدنظر قرار خواهد گرفت.

اولویت بندی پروژه‌ها برای جابجایی اعتباراتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند امروز در سومین شورای برنامه ریزی شهرستان که با حضور رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید، گفت: اعتبارات عمرانی که به شهرستان تخصیص داده می‌شود باید بنحو احسن جذب شود و هیچگونه کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

اوضمن تقدیر و تشکر از مدیرانی که جهت جذب اعتبارات مربوطه خود از اقدام و پیگیری دریغ نکردند، تصریح کرد: برگشت اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی به طور یقین برای مدیران بعنوان شاخص ارزیابی منفی لحاظ خواهد شد و باید جوابگو باشند.

️صادق زاده با بیان اینکه امروزه خوشبختانه با فضای وفاق، همدلی و هماهنگی بین بخشی مدیران و روند اجرایی خوبی که بر اکثر پروژه‌های عمرانی شهری و روستایی شهرستان حاکم است، بیان داشت: جهت پیشگیری و جلوگیری از کند شدن این رویه تا کنون جلسات بسیار خوب و پرباری با مدیران ارشد استانی و کشوری مربوطه داشته ایم.

صادق زاده به جلسات و پیگیری ها‌ی متعدد جهت سفر یکروزه اخیر مدیرعامل راه آهن کشور به شهرستان زرند اشاره کرد و ماحصل این سفر را آغاز انقلاب صنعت ریلی زرند با شروع ریل گذاری مخصوص برای حمل و نقل مواد اولیه حوزه صنعت و معدن شهرستان و اتصال آن به شبکه ریلی سراسری کشور دانست.

️فرماندار زرند با بیان اینکه باید روند اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان سرعت گیرد، اظهارداشت: اولویت بندی پروژه‌ها جهت جابجایی اعتبارات از محلی به محل دیگر، مدنظر قرار خواهد گرفت.

️رییس شورای برنامه ریزی شهرستان، بطور مثال از تخصیص بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توسعه و اصلاح معابر شهری جهت نصب و تجهیز معابر اصلی درون شهری زرند به دوربین مداربسته خبر داد.

️علی صادق زاده خواستار پیگیری جدی و تلاش مضاعف مدیران در فرصت باقیمانده سالجاری جهت جذب اعتبارات با محوریت حفظ کیفیت پروژه ها، بودجه‌های مصوب و ردیف‌های اعتباری خود، شد.

️در پایان هر یک از مدیران اجرایی حاضر در جلسه با ارائه گزارشی از پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام حوزه مربوطه خود، به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌ای و توسعه‌ای شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.