آخرین بروزرسانی نسخه بتای اندروید ۱۰ منتشر شد

سامسونگ در جدیدترین اقدام خود آخرین بروزرسانی نسخه بتای اندروید ۱۰ را برای گلکسی نوت ۹ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل مدتی پیش از جدیدترین سیستم‌عامل خود با نام اندروید ۱۰ رونمایی کرد. این پتلفرم جدید برای ارائه بهترین تجربه به کاربران اندروید است مدتی می‌شود که شاهد انتشار بروزرسانی‌های مختلف برای بعضی دستگاه‌های خاص هستیم که نسخه بتای اندروید ۱۰ در آن‌ها آزمایش می‌شوند.

آخرین نسخه اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۹

از زمانی که سامسونگ آزمایش نسخه بتای اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۹ را شروع کرد، حدود یک ماه می‌گذرد. اکنون آخرین پچ بروزرسانی این گوشی برای از بین بردن تنها باگ باقی مانده در آن منتشر شده است. انتشار نسخه اصلی و تثبیت شده بروزرسانی اندروید ۱۰ برای گلکسی نوت ۹ در ماه ژانویه برنامه‌ریزی شده است.

سیستم عامل جدید دارای شماره ساخت N960FXXU4ZSLB است و وزنی برابر ۱۶۷ مگابایت دارد. تنها مشکل رفع شده در این نسخه باگ ترجمه S Pen است. در ادامه اسکرین شات منتشر شده از اطلاعات این بروزرسانی را مشاهده می‌کنید:

آخرین بروزرسانی نسخه بتای اندروید ۱۰ منتشر شد


بیشتر بخوانید: مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت فاش شد


از سوی دیگر پچ امنیتی این دستگاه برای ماه ماه دسامبر بوده و از عرضه آن زمان تاکنون باقی مانده است. از آن‌جایی که تغییرات بسیار جزئی با انتشار این بروزرسانی انجام شده است انتظار می‌رود انتشار نسخه‌های بتا به روز‌های پایانی خود نزدیک شده باشند و به زودی شاهد عرضه نسخه کامل One UI 2.0 باشیم.

عرضه نسخه جدید سیستم عامل اندروید یکی از بهترین اتفاقات برای دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند است. می‌توان این نسخه از اندروید را بهترین و کامل‌ترین مدلی دانست که تاکنون عرضه شده است. البته تا به اکنون تنها چند گوشی خاص موفق به دستیابی به نسخه بتای اندروید  ۱۰ شده‌اند اما کاربران آن‌ها نقدهای مثبتی درباره تجربه خود هنگام استفاده نوشته‌اند. می‌توان نسخه جدید سیستم عامل اندروید را نمونه‌ای کامل از اتفاقاتی دانست که کاربران منتظر آن بودند؛ از حالت تاریک سراسر محیط نرم‌افزار گرفته تا نویگشن بار جدید آن همگی برای بهبود تجربه کاربری ساخته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.