معاون سیاسی استاندار قزوین:

تخلفات انتخاباتی در قزوین تاکنون با تذکر رفع شده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ستاد انتخابات استان گفت: تعداد تخلفات انتخاباتی در استان تا این مرحله زیاد نبوده است و همه آن‌ها با تذکر رفع شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ستاد انتخاباتی استان گفت: تعداد تخلفات انتخاباتی در استان تا این مرحله زیاد نبوده است و همه آن‌ها با تذکر مراجع نظارتی و قضایی رفع شده‌اند که امیدواریم با همین روند تا پایان فرایند انتخابات جلو رفته و حداقل تخلفات انتخاباتی را در استان شاهد باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی چند مرجع، این موضوع را دنبال می‌کنند و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با ریاست رییس کل دادگستری در استان و ریاست روسای دادگستری در شهرستان‌ها تشکیل شده است و در حوزه‌های مختلف نیز گزارش‌های تخلفاتی دریافت می‌شود.

حبیبی با تاکید بر رعایت قانون در برگزاری انتخابات، گفت: کاندیداها، هواداران و مجریان همه باید قواعد بازی و اصول انتخاباتی را رعایت کنند که در این صورت مشکلی در روند برگزاری این رویداد سیاسی به وجود نخواهد آمد.

او با اشاره به اعلام نتایج اولیه صلاحیت‌ها، اضافه کرد: ۲۶ آذرماه، فرصت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی تمام شد و روز بعد فرمانداران نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها را به داوطلبان ابلاغ کردند.

حبیبی گفت: بعد از رسیدگی به صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی هم اینک به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی ۴۵ نفر در صحنه انتخابات استان حضور دارند که باید منتظر بمانیم تا مهلت ۲۰ روزه هیات نظارت برای اعلام قطعی تعداد کاندیدا‌ها تمام شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.