جمع آوری تور‌های هوایی غیر مجاز شکار در جاده ماهشهر

طی گشت وکنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان تعدادی تور‌های هوایی غیر مجاز صیادان پرندگان در جاده مسیر ماهشهر - آبادان در تالاب بین المللی شادگان جمع آوری شد.

 رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طی گشت وکنترل یگان حفاظت محیط زیست شادگان تعدادی تور‌های هوایی غیر مجاز صیادان پرندگان به طول یک ۴ کیلو متر در جاده مسیر ماهشهر - آبادان در تالاب بین المللی شادگان جمع آوری شد.

با اشاره به جزئیات این عملیات بیان داشت: در این عملیات تور‌های هوایی که افراد سودجو نصب کرده بودند با کمک یگان حفاظت محیط زیست شادگان جمع گردید.

مجدمی تصریح کرد: متأسفانه تالاب شادگان از سوی افراد سود جو و متخلف که با روش‌های خلاف قانون اقدام به صید پرنده می‌نمایند مورد آسیب جدی قرار گرفته و با این روند ضمن از بین رفتن سایر موجودات زنده تالابی، باکاهش پرندگان در تالاب مواجه خواهیم شد.

رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شادگان با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت و قابلیت‌ها و همچنین همکاری و اطلاع رسانی جوامع محلی و به یاری خدا عرصه تالاب را از این گونه افراد پاکسازی خواهد نمود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.