سلیمی: بازیکنان هدفی جز موفقیت تراکتور ندارند

مدافع تیم فوتبال تراکتور مدعی شد که بازیکنان این تیم هدفی جز موفقیت تیم‌شان ندارند و همه تلاش‌شان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهند.

سلیمی: بازیکنان هدفی جز موفقیت تراکتور ندارندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان سلیمی ، درباره دیدار سه‌شنبه تراکتور مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: شهرخودرو تیم خوبی است و ما طبیعتاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. با این حال، ما تراکتور هستیم و باید همیشه برای رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به بهبود مصدومیتش، خاطرنشان کرد: در زمانی که به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم نبودم، به صورت انفرادی و خیلی سخت تمرین می‌کردم. دو هفته نتوانستم برای تراکتور به میدان بروم، اما خدا را شکر از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان آماده بازی شدم. در دقایق پایانی هم با صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم و مشکلی برای همراهی تراکتور مقابل شهرخودرو ندارم.

بازیکن تیم تراکتور راجع‌به تغییر و تحولات انجام شده در این تیم، گفت: همه بچه‌ها برای موفقیت تراکتور همه تلاش‌شان را به کار می‌گیرند. الان هم که آقای الهامی به کادر فنی اضافه شده است. ما گروه خیلی خوبی هستیم و هدفی جز موفقیت تراکتور نداریم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار