پیکار پهلوانان مازندران در کشتی لوچو بخش روبست و هادی شهر

پنجمین دوره مسابقات کشتی ستنی لوچو، گرامیداشت شهدا بخش روبست و هادی شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پنجمین دوره مسابقات کشتی ستنی لوچو از رقابت‌ها با حضور ۹۶ لوچو کار از شهر‌های سوادکوه، جویبار، قائمشهر، بهنمیر، فریدونکنار، محمودآباد، نور، آمل، لاله آباد، گتاب، بندپی شرقی و غربی و هادی شهر به مدت ۲ روز در سالن مرحوم توسلی هادی شهر برپا شد.

کشتی گیران حاضر در مسابقات کشتی بخش روبست و هادی شهر در ۶ وزن پنجه در پنجه افکندند که به نفرات اول یک راس گوسفند و به نفرات دوم مبلغ ۵ میلیون ریال و به نفرات سوم به ترتیب مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

 در اوزان ۵۵-، ۶۵-، ۷۵-، ۸۵-، ۹۵- و سرپهلوانی رقابت‌ها به ترتیب عابدین فلاح از هادی شهر، فرهاد میرعلی تبار از بندپی شرقی،   غلامرضا عبدالله پور از هادی شهر، کیانوش نادری از سوادکوه و مهدی هدایتی از بابل به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در بخش سر پهلوانی مسابقات نیز، مهدی هدایتی پس از غلبه بر کلیه حریفان، در دیدار فینال هم با عبور از سد احمد نیکپور به مقام سر پهلوانی دست یافت و جایزه ویژه مسابقات را از آن خود کرد.

این دوره از مسابقات که مسئولیت برگزاری آن را سعادت سعادت پور بر عهده داشت با حضور علاقمندان کشتی لوچو، مسئولان بخش رودبست، شهرستان بابلسر و پیشکسوتان ورزش همراه بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار