پرستویی: بهترین امکانات را هم در خارج به من بدهند، نمی‌روم

بازیگر فیلم سینمایی مطرب با حضور در برنامه‌‌ای اینترنتی، نظر خود را نسبت به موضوع مهاجرت به خارج از کشور بیان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارنظر پرویز پرستویی در یک برنامه اینترنتی با موضوع مهاجرت هنرمندان و سلبریتی‌های ایرانی، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

بازیگر مرد نقش اول فیلم سینمایی مطرب در این برنامه با پرداختن به داستان این فیلم سینمایی که مورد استقبال مخاطبان آن قرار گرفته است در پاسخ به سؤال مجری این برنامه مطالب قابل تأملی را مطرح کرد.

پرستویی که برای بازی در فیلم سینمایی مطرب میهمان یک برنامه اینترنتی به ‌تهیه‌کنندگی عمار سبحانی و سردبیری و اجرای فریدون جیرانی شده بود، در خصوص مهاجرت هنرمندان و سلبریتی‌ها  سخنان جالب و درخور توجهی را مطرح کرد.

پرستویی: ایران را با تمام سختی‌هایش دوست دارم

پرویز پرستویی در قسمتی از این برنامه با اشاره به داستان این فیلم سینمایی گفت: "منِ پرویز پرستویی، اگر بهترین امکانات را هم در خارج از کشور بهم بدهند، نمی‌توانم بروم، بلد نیستم، دغدغه‌ام رفتن نیست. اینجا را با تمام سختی‌هایش با تمام مشکلاتش دوست دارم، نمی‌گویم اینجا همه چیز بر وفق مراد است اما با تمام کم و کاستی‌ها و با تمام چیزهایی که مشاهده می‌کنیم، باز هم من نمی‌توانم اینجا را ترک کنم."

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:" من مانند این پیرمردهایی می‌مانم که روزهای جمعه صبح زود بیدار می‌شوند و سرکوچه می‌نشینند و به همه گیر می‌دهند. بدون هرگونه شعار، من متعلق به اینجا هستم." در ادامه صحبت‌های شنیدنی و وطن‌دوستانه پرویز پرستویی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۱ دی ۱۳۹۸
دمش گرم
عجب جواب دندان شكني
بقيه ياد بگيرن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
پرستویی: بهترین امکانات را هم در خارج به من بدهند، نمی‌روم !!! یادم به فیلم مارمولکت افتاد که به هر دری می زدی که از مرز ایران فرار کنی عزیز دل برادر خیلی کارت درسته سلامت باشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۸
هنرمند وطن پرست و متعصب و مردمی زنده باد
آخرین اخبار