اختلاف ایران با آمریکا و استکبار جهانی مبنایی است

امام جمعه موقت یاسوج گفت: کینه ورزی و دشمنی با کشور ما عمیق و دیرینه است و این دشمنی از نوع محتوایی است و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ای نمی‌شود بلکه در همه زمینه‌ها و جنبه‌ها با هم اختلاف داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی و تبریک آن به همه هموطنان مسیحی در کشور گفت: در دوران ظهور، حضرت عیسی (ع) همراه با حضرت، ولی عصر (عج) خواهند بود.

او در ادامه اظهارات خود به تقابل جبهه کفر و حق و مقابله ایران اسلامی با دنیای غرب و آمریکا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد تقابلی تمام عیار میان این ۲ جبهه در عرصه جهانی و بین‌المللی هستیم.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: کینه ورزی و دشمنی آن‌ها با کشور ما عمیق و دیرینه است و این دشمنی از نوع محتوایی است و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ای نمی‌شود بلکه در همه زمینه‌ها و جنبه‌ها با هم اختلاف داریم.

او به ماهیت اصلی غربی‌ها و آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: ماهیت آن‌ها ظلم و سلطه بر بشریت است در حالی که نظام جمهوری اسلامی طرفدار مظلومان جهان و ضد استکباری و استعماری است.

این خطیب جمعه به همه انواع توطئه‌های دشمن در ۴۰ سال اخیر اشاره کرد و گفت: هر کاری کردند و به هر حیله و حربه‌ای که متوسل شدند در برابر ایران اسلامی و ملت با بصیرت کم آورند و شکست خوردند که آخرین آن‌ها در موضوع بنزین و کمک به ایجاد اغتشاش در کشور بود.

حکمتی‌نیک به افول سیاسی دنیای استکباری و سلطه‌گران اشاره کرد و گفت: به همین خاطر دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند.

این خطیب جمعه همچنین به مناسبت روز راهدار و خدمات راهداران این مناسبت را به راهداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه فصول به خصوص فصل سرما خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه می‌دهند تبریک گفت.

انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.