محسنی بندپی خبرداد؛

فراهم کردن بستر مشارکت مردمی وظیفه بهزیستی است

استاندار تهران گفت: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردمی است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در مراسم افتتاح شیرخوارگاه شبیر اظهار کرد: در هر نظام اجتماعی به دلیل از عدم برخورداری برخی از گروه‌ها از فرصت‌های برابر نیازمند کمک هستند که باید به کمک آن بشتابیم.

محسنی بندپی گفت: سازمان بهزیستی کشور به گروهی که نیازمند هستند کمک می‌کند تا فرصت‌هایی برابر برای رشد و برگشت پذیری به جامعه داشته باشند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی کشور را تاسیس کرد که با رویکرد جامعه محوری شروع به فعالیت کرد.

وی گفت: اولین اقدام سازمان بهزیستی کشور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت هاست که بتواند با آزمایش‌های مختلف از تولد فرزند معلول در جامعه جلوگیری کنیم.

بندپی بیان کرد: از دیگر اقدامات سازمان بهزیستی کشور توانبخشی است که با برنامه‌های متعدد گروه‌هایی که نیاز به کمک‌های توانبخشی هستند را توانمند کنیم.

استاندار تهران افزود: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت‌های مردمی و ورود سازمان‌های مردمی است که با نیت‌های قلبی کمک کنند و سازمان بهزیستی به حضور این خیرین افتخار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور خیرین کاری کرده که اقدامات بهزیستی کیفیت بیشتری داشته باشد و بستری را برای پویایی داشته باشیم و سازمان بهزیستی نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار