کدخدایی: ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان دروغی آشکار است

سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان، دروغی است آشکار که از سوی یک نماینده مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان، دروغی است آشکار که از سوی یک نماینده مطرح شده است.


بیشتر بخوانید: تحسین مدیر شبکه سه سیما از سخنگوی شورای نگهبان


کدخدایی در توئیتر:

ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان، دروغی است آشکار که از سوی یک نماینده مطرح شده است. شورای نگهبان موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

کدخدایی: ادعای تهدید به رد صلاحیت نمایندگان دروغی آشکار است

این توئیت سخنگوی شورای نگهبان ظاهرا در واکنش به اظهارات اخیر علی مطهری بوده است؛ مطهری به تازگی مدعی شده بود: «در شرایطی که نماینده می‌خواهد وزیر را استیضاح کنند، از جاهای مختلف به نماینده فشار می‌آورند؛ حتی در یکی از استیضاح‌های اخیر امام جمعه یکی از شهرها به مسئله ورود کرده و به نماینده گفته است که این کار را نکند و حتی از شورای نگهبان با نماینده تماس می‌گیرد که نماینده امضای خود را پس بگیرد و می‌گویند اگر این کار را نکنید رد صلاحیتت می‌کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
این اصلاح طلب ها برای موندن تو قدرت از هیچ کاری فروگزار نمیکنن
کل وزرا اصلاح طلب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
باشناختی که ازاقای مطهری دارم اقای کدخدایی بهتره قبل ازتکذیب خبر ازایشون استعلام بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
باید در صورتی که ادعای آقای مطهری کذب بود در رسانه ملی رسما اعلام و همچنین خود آقای مطهری بعلت ایجاد تنش در جامعه رد صلاحیت و از طریق قوه قضایه برخورد صورت گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
اولا رد صلاحیت نیست عدم احراز صلاحیت قانونی است بهتره این مورد رو یکبار همه بفهمند این دو با هم فرق دارند مثل نوشابه زرد و نارنجی که هر دو نوشابه هستند ولی باهم فرق دارند
ضمنا شورای نگهبان به عنوان یک حافظ منافع ایران از حمایت قانونی مطابق همه دستگاه ها و افراد برخوردار است بهتر است با شکایت رسمی از هر فردی که مدعی نقض یا نقص است درخواست اسناد معتبر نماید اینکه نمی شود یک نماینده به هر علتی هر چی خواست بگوید و یکی از ارکان کشور را زیرسوال ببرد و هیچ سندی ارائه ندهد نمایندگان مصونیت سخنان تا حدی دارند مصونیت رفتار و عملکرد ندارند و تهمت زدن بدون سند یعنی نقض کامل قوانین کشوری که به همان نماینده قدرت حضور در مجلس را داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
برو بابا
دیدیم شما را هم .
به خاطر منافعت وقتی پستت را گرفته بودند چه کار می کردی.
آخرین اخبار