بازداشت یک زن چینی در آمریکا به اتهام ورود غیرمجاز به عمارت شخصی ترامپ

یک زن که گفته می‌شود تبعه چین است روز گذشته به دلیل ورود غیرمجاز به یکی از عمارت‌های شخصی دونالد ترامپ بازداشت شد.

بازداشت یک زن چینی در آمریکا به اتهام ورود غیرمجاز به محل زندگی ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، روز گذشته یک زن ۵۶ ساله در آمریکا به جرم اقدام غیرقانونی و ورود به عمارت «مار-ئه-لاگو» که عمارت شخصی ترامپ در فلوریدای جنوبی است، بازداشت شد. گفته می‌شود فرد بازداشت شده شهروند چین است.

به نقل از سخنگوی اداره پلیس «پام بیچ»، این زن که «جینگ لو» نام دارد در قلمروی عمارت ترامپ مشاهده شده است که کارمندان این عمارت از او خواسته‌اند محل را ترک کند، اما او از این کار امتناع کرده و دوباره برای گرفتن عکس بازگشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در خصوص این موضوع گفت: «پکن درمورد اینکه آیا زن بازداشت شده در آمریکا به جرم ورود غیرقانونی به محل زندگی دونالد ترامپ یک شهروند چینی است یا خیر هیچ اطلاعاتی ندارد.» او در ادامه از شهروندان چین خواست قوانین محلی را رعایت کنند تا دچار دردسر نشوند.

در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی نیز واقعه مشابهی در این باشگاه روی داد و یک تبعه چینی با نام «یوجینگ ژانگ» با گریختن از دست ماموران حفاظتی وارد آنجا شد. او به هنگام دستگیری کیفی به همراهش داشت که حاوی تعداد زیادی ابزار‌های الکترونیکی، چندین گذرنامه و یک دستگاهی که به نظر مخرب می‌رسید، بود. این فرد به دلیل اقدام غیرقانونی به هشت ماه زندان محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار