ترافیک میدان بسیج گلشهر سامان می گیرد؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: حجم ترافیک میدان بسیج گلشهر از طریق فعالیت‌های عمرانی کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان این که علت شلوغی میدان بسیج گلضهر تردد خودرو‌های مسافرکش برای جا به جایی مسافران مترو است، گفت: میدان بسیج با توجه به شلوغی این منطقه پاسخگوی نیاز شهری نیست بنابراین با حذف میدان، ساماندهی ورود و خروج به محور، نصب پل عابر پیاده ازدحام و شلوغی در مواقع پرتردد را کنترل خواهیم کرد.

او افزود: بخشی از عملیات های انجام شده در این محل مربوط به احداث پهلوگیر اتوبوس است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه گفت: در برخی موارد با توزیع پرسش‌نامه نظرات شهروندان‌ را نسبت به اقدامات خود و پیش از زمان اجرا جویا می شویم.

او همچنین افزود: مسائل مربوط به پیاده راه بلوار امام‌زاده حسن(ع) از جمله مواردی است که با دریافت نظر و مشاوره از شهروندان پیگیری می‌شود.

احمدی نژاد با اشاره به گلایه شهروندان مبنی بر عدم تعریض بلوار کامیون داران شیخ آباد گفت: این محل طبق نظر کارشناسی پلیس راهور و با تصویب شورای ترافیک استان به بلوار تبدیل شده و ما فقط اجرا کننده آن مصوبه بوده ایم البته این بلوار جمعا دارای نتایج مثبتی است.

او با اشاره به مشکلات ترافیکی خیایان شهید عسکری میدان والفجر گفت: عملیات جمع آوری آب های سطحی دلیل یک طرفه شدن این خیابان بوده و پس از پایان عملیات یادشده، وضعیت خیابان به حالت عادی بازمی‌گردد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار