اینستاگرام با فروش مواد مخدر و اسلحه در این شبکه اجتماعی، مقابله می‌کند

شبکه اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که با فروش مواد مخدر، مشروبات الکی و اسلحه در این شبکه اجتماعی مقابله خواهد کرد.

مقابله اینستاگرام با فروش مواد مخدر و اسلحه در این شبکه اجتماعیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‎‌های اجتماعی جهان بوده و در چند سال اخیر توانسته است بین کاربران جا خوش کند. این شبکه اجتماعی دائما در حال بالا بردن امنیت کاربران و همچنین پاک‌سازی محیط خود از حساب‌هایی است که تصاویر یا مطالب مخرب و آلوده منتشر می‌کنند. چندی پیش در فضای مجازی اعلام شده بود که استفاده از ویپ به جای سیگار می‌تواند آسیبی بسیار بیشتر به بدن انسان وارد کند. براساس اطلاعات منتشر شده از ویپ‌ها این دستگاه‌های الکترونیکی یک سوم بیشتر از سیگار برای بدن ضرر خواهند داشت و باعث بروز مشکلات تنفسی در بدن خواهند شد.

در همین راستا به تازگی اینستاگرام اعلام کرده که در حال ویرایش پست‌ها و متن‌های صفحه‌های معتبر فروشنده اسلحه، تنباکو و دخانیات است و قصد دارد به طور جدی با فروش این اقلام در اینستاگرام مقابله کند. همچنین این شبکه اجتماعی از این پس از فروش نوشیدنی‌های الکی و مکمل‌های بدنسازی یا غذایی نیز جلوگیری خواهد کرد. از طرفی هم اینستاگرام اعلام کرده است که در برخی موارد خاص فروشندگان این اجناس می‌توانند با اعمال محدودیت سنی برای آن، پست مربوط به این اقلام را منتشر کنند.البته این قابلیت از ماه آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و فعلا کسی دسترس به آن ندارد.

مقابله اینستاگرام با فروش مواد مخدر و اسلحه در این شبکه اجتماعی

علاوه بر این اینستاگرام اعلام کرده است که یکی از قابلیت‌های موجود در اینستاگرام که برای امور تجاری در این شبکه اجتماعی وجود داد نیز قرار است وارد اینستاگرام شوند که به وسیله آن تولیدکنندگان محتوا می‌توانند فعالیت‌های خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و فروشندگان نیز بتوانند با سایر فروشندگان محصولی مشترک آشنا شوند.


بیشتر بخوانید: ارسال چند عکس به صورت همزمان در یک استوری اینستاگرام


 تا پیش از این فروشندگان برای به اشتراک گذاری محصولات خود مجبور بودند تصاویر مربوط به محصول مورد نظر خود را ارسال یا برای بحث درباره نظراتی که دریافت کرده‌اند، اجازه ورود سایر افراد به حسابشان را بدهند؛ اما با قابلیت جدید اینستاگرام احتیاجی به هیچ کدام از این موارد نخواهد بود امکان ارتباط مستقیم بین فروشندگان امکان‌‎پذیر شده است. بروزرسانی جدید اینستاگرام از ماه آینده در دسترس کاربران خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار