افزایش دمای هوای دم دمی مزاج خراسان رضوی

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای روزانه هوا در مناطق مختلف استان از امروز افزایش می‌یابد که این روند تا روز‌های ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

افزایش دمای هوای دم دمی مزاج خراسان رضوی یحیی قاینی پور رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بیشینه دمای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته چهار درجه افزایش دارد و برای جمعه و شنبه هفته آینده به ترتیب به ۱۲ و ۱۳ درجه خواهد رسید.

او تصریح کرد: کمینه دمای شهر مشهد نیز طی این مدت بین صفر و یک درجه سلسیوس در نوسان است.
 
قاینی پور با اشاره به  روند افزایشی دما در خراسان رضوی، افزود: روند افزایش دما سبب می شود که  آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ و صنعتی افزایش یابد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته بارندگی در پنج شهرستان مشهد، فریمان، کاشمر، گناباد و تایباد رخ داده که بیشترین بارش مربوط به کاشمر با هشت میلیمتر ثبت شده است.

او تصریح کرد: بارش‌های پراکنده باران تا ظهر امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج شاهد کاهش ابرناکی و افزایش دما در این استان خواهیم بود.

قاینی پور ادامه داد: فریمان با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.