اختتامیه جشنواره شعر چهل فصل عشق

اختتامیه جشنواره شعر چهل فصل عشق عصر امروز با حضور هنرمندان و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد پورمنتصری رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه جشنواره‌های ترسم نور (نقاشی – خط و خوشنویسی) چهل فصل عشق (شعر) و روایت چهل (داستان و خاطره) به همت بسیج هنرمندان فارس با آغاز هفته دفاع مقدس کلید خورد، گفت: با حضور مسئولین فرهنگی استان در باغ موزه دفاع مقدس در یک برنامه زنده تلویزیونی از پوستر‌های سه جشنواره رونمایی شد.

پورمنتصری با بیان اینکه مجموعا تعداد ۱۷۰ اثر به این جشنواره ارسال شد، ادامه داد: با حضور چشمگیر شرکت کنندگان، در ترسم نور ۱۰۴ اثر، در چهل فصل عشق ۶۴ و در روایت ۴۰ اثر، به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که امروز از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در ادامه با بیان اینکه ۲۲۸ نفر با ۳۴۰ اثر در جشنواره شرکت کردند که در بخش خاطره و داستان نفرات مشترکی داشته ایم، تصریح کرد: در جشنواره روایت چهل از ۲۲ نفر، در جشنواره ترسم نور ۱۱ نفر و در جشنواره چهل فصل عشق، از ۷ نفر تقدیر به عمل آمد.

پورمنتصری با تصریح بر اینکه از آثار منتخب، کتابچه‌هایی چاپ خواهد شد تأکید کرد: ایجاد شور و حال و خلاقیت میان هنرمندان استان فارس با موضوعات انتخابی که با توجه به بیانیه گام دوم و نیز چهل سالگی بسیج انتخاب شده بود از محور‌های اصلی این جشنواره‌ها بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار