مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان خبرداد؛

مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده رایگان در ۳۰۰ مرکز

کریمی از وجود ۳۰۰ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده که نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان اقدام می‌کنند، خبرداد.

اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به صورت فصلی اعتبار ویژه‌ای به مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده تحت پوشش وزارت ورزش و جوانان از طریق ادارات کل استان‌ها با عنوان حمایت هدفمند از مراکز تخصصی مشاوره‏ ازدواج و خانواده اختصاص داده می‌شود.

کریمی تصریح کرد: در حال حاضر در کل کشور ۳۰۰ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده وجود دارد که با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به جوانان اقدام می‌ کنند.


بیشتربخوانید: جزئیاتی جدید از نحوه پرداخت وام ازدواج/ دیگر نیازی به چند ضامن نیست!


او با بیان اینکه  مراکز در کل کشور به صورت رایگان به جوانانی که برای مشاوره پیش از ازدواج مراجعه می‌نمایند به مدت ۵ جلسه خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه دهند، افزود: شرکت کنندگان در آن کارگاه‌ها در صورتی که نیاز به مشاوره پیش از ازدواج داشته باشند به مراکز فوق الذکر ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
بهار
۰۳:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۸
سلام ببخشید امثال من که ازدواج نکردیم عاقبتمون چی میخواد بشه سنمون هم که بالا رفته گروه های ازدواج هم که همشون مسخره بازیه خوب ما هم آرزو داشتیم مادر بشیم وتنها نمونیم
آخرین اخبار