فیلم کوتاه مشتری در جشنواره ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد تقدیر شد

فیلم کوتاه «مشتری» از تولیدات حوزه هنری زنجان، تندیس و دیپلم افتخار سومین جشنواره پاسارگارد را به خود اختصاص داد.

فیلم تولید شده حوزه هنری زنجان در جشنواره ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد تقدیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فیلم کوتاه «مشتری» از تولیدات حوزه هنری زنجان با موضوع ایثار و فداکاری، در بخش مسئولیت‌های اجتماعی تندیس و دیپلم افتخار سومین جشنواره ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد را دریافت کرد.

فیلم کوتاه «مشتری» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد شاهین‌پور و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان زنجان تولید شده است، در این فیلم محمد حیدری، فرید مهدی‌خانی و مهدی غلام‌حسنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم با مدت زمان ۱۰۰ ثانیه، محصول کارگاه سینما ۱۰۰ حوزه هنری استان زنجان در سال ۹۷ است و تدوین و صداگذاری فیلم کوتاه «مشتری» توسط رامین کریمی و تصویربرداری آن را امین دیزجی بر عهده داشته است.

گفتنی است، سومین جشنواره فیلم پاسارگاد، با محور‌های مسئولیت‌های اجتماعی شامل «تکریم خانواده، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی» و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی برگزار شد. در این دوره از جشنواره که با هدف شناسایی استعداد‌ها و جلب افکار عمومی براساس محور‌های تعیین شده برپا شده بود، پس از طی مراحل مختلف داوری، ۶۷ اثر به مرحله‌ی نهایی داوری راه یافت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.