تهیه ۳۰۰ بسته فرهنگی دوزبانه ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی در بجنورد

۳۰۰ بسته فرهنگی با هدف معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی به دو زبان فارسی و انگلیسی ویژه مهمانان مسابقات جهانی کشتی تهیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،این بسته‌ها شامل کتابچه‌های معرفی استان، نقشه، اطلاعات برنامه‌های تور‌های گردشگری، کارت‌پستال از تصاویر جاذبه‌های گردشگری و... تهیه شده است.

این اقلام فرهنگی که به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه‌شده، ویژه ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان طراحی شده است و در بین مهمانان داخلی و خارجی این رویداد توزیع می‌شود.

برگزاری تور‌های گردشگری نیم روزه، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در محل برگزاری مسابقات و خانه صنایع‌دستی بجنورد، اجرای گروه‌های آیینی در جهت معرفی فرهنگ و رسوم مردم استان و نیز برپایی سیاه‌چادر‌هایی در حاشیه این مسابقات با هدف عرضه سوغات و غذا‌های محلی و معرفی آداب‌ورسوم سنتی ازجمله برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در جهت بهره‌برداری از این رویداد بین‌المللی است.

ششمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه جاری با حضور هفت تیم از کشور‌های مختلف به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.