بازدید معاون راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت از نمایشگاه تلکام ۲۰۱۹

مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت، با حضور در نمایشگاه تلکام پلاس ۲۰۱۹ از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت‌وگو کرد.

بازدید معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیر ساخت از نمایشگاه تلکامبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار شرکت ارتباطات زیرساخت و هیات همراه ضمن بازدید از غرفه‌های مستقر در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی با غرفه داران گفت‌وگو و در جریان آخرین محصولات ارائه شده از سوی این شرکت‌ها قرار گرفت.

بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و راه حل‌های نوآورانه CIT؛ تلکام پلاس ۹۸ صبح دیروز با حضور سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه با رویکردی متفاوت با نمایشگاه‌های ۱۹ دوره‌ قبل و با راهبری سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران برگزار می‌شود. در همین راستا شرکت ارتباطات زیرساخت با ایجاد میز گفت‌وگو با حضور مدیران ارشد و کارشناسان متخصص در بخش‌های فنی در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذرماه سال جاری در این دوره از نمایشگاه تلکام پلاس پاسخگوی سوالات مشتریان و ذی‌نفعان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار