در ادامه سیاست‌های غیرانسانی مقامات اسرائیل؛

رژیم صهیونیستی برق منازل فلسطینیان را قطع می‌کند

رژیم صهیونیستی با قطع جریان برق سبب ایجاد مشکلات بسیاری برای فلسطینی‌ها شده است.

رژیم صهیونیستی برق منازل فلسطینیان را قطع می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شرکت برق استان قدس درباره وضع نامناسب انسانی، بهداشتی و اقتصادی در مناطق ویژه که شامل استان‌های رام الله، بیرة، بیت لحم، أریحا و قدس می‌شود، هشدار داد.

این در حالی است که شرکت برق وابسته به رژیم صهیونیستی همچنان به قطع برق و سهمیه‌بندی آن در مناطق مذکور ادامه می‌دهد و ممکن است این شرایط به نابسامانی تمام بخش‌ها منجر شود.

این منبع تصریح کرد: شرکت برق وابسته به رژیم صهیونیستی جدول جدید برنامه‌های قطع برق را که سه ساعت به طول می‌انجامد،
منتشر کرده است. از همین رو، شرکت برق استان قدس از مراکز حساس از جمله بیمارستان‌ها خواسته است تدابیر لازم را برای زمان‌های قطع برق اتخاذ کنند.

شرکت برق استان قدس، شرکت برق اسرائیل را مسئول وخامت اوضاع انسانی در تمام مناطق مذکور دانسته است زیرا این شرکت همچنان به قطع برق ادامه می‌دهد و تا این لحظه هیچ پیشنهادی را درباره حل بحران بدهی‌های انباشت شده درخصوص شرکت برق قدس و تسویه حساب آن نپذیرفته است. این رژیم با این کار، تمام تفاهمات و توافقنامه‌های گذشته را که با طرف فلسطینی امضا کرده بود، زیر پا گذاشت و این موضوع نشانه آشکار و روشنی درباره تشدید این بحران و حل نشدن آن است.

شرکت برق استان قدس مخالفت قاطعانه خود را با اقدامات مجازاتی که شرکت برق اسرائیل در حق شهروندان در مناطق مذکور اعمال می‌کند، اعلام کرد زیرا این شرکت با قطع جریان برق به کرامت شهروندان خدشه وارد می‌کند.

شرکت برق استان قدس تأکید کرد: این وضعیت غیر قابل تحمل است و نشان از یک فاجعه انسانی دارد. از این رو شرکت دادخواستی را به دیوان عالی اسرائیل ارائه کرده و تمام اقدامات قانونی را برای متوقف کردن مراحل قطع برق در تمام مناطق مذکور در نظر گرفته است.

شرکت برق استان قدس، این تصمیم شرکت برق اسرائیل را به طور کلی رد می‌کند زیرا آن را اقدام سیاسی می‌داند که در چارچوب سیاست مجازات جمعی گنجانده می‌شود که به هر شهروند فلسطینی آسیب و خدشه وارد می‌کند.

شرکت برق استان قدس تصریح کرد: این اقدام نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های مشروع بین المللی محسوب می‌شود زیرا قطعنامه‌های بین المللی تاکید دارند که اسرائیل باید مسئولیت کامل آن را بپذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار