برگزاری مجمع عمومی پدیده اوایل دی ماه

با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای اخذمصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، مجمع عمومی شرکت پدیده اوایل دی برگزار خواهد شد.

چراغ سبز فرابورس به پدیده/برگزاری مجمع عمومی پدیده اوایل دی ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی کریمی سرپرست گروه شرکت‌های پدیده گفت: شرکت فرابورس ایران با ورود شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز به فرابورس موافقت رسمی خواهد کرد.
 
او ادامه داد: پس از تشکیل مجمع عمومی، انتخاب هیئت مدیره، ارسال اطلاعات مجمع به فرابورس و گشایش نماد پدیده، معاملات سهام این شرکت در تابلوی فرابورس درج و انجام خواهد شد.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده دوازدهم آذر بود که  در جلسه با استاندار گفت: فهرست کامل سهامداران پدیده به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ارائه شده و جلسات فشرده‌ای برای ثبت اسامی سهامداران در سامانه فرابورس در حال برگزاری است که به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.
 
کریمی افزود: در جلسه ۲۴ آذر کمیته پذیرش شرکت فرابورس ایران، با درج نماد شرکت توسعه تحت نماد گتوشا در لیست شرکت‌های فرابورس موافقت و موضوع طی نامه‌ای به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام شد که شرکت سپرده‌گذاری از دیروز عملیات ثبت سهام سهامداران را اجرایی کرده است.
 

ثبت نام ۷۰ هزار سهامدار در سامانه سجام

 
او با اشاره به ثبت نام بیش از ۷۰ هزار نفر از سهامداران در سامانه سجام و تشکر از آنان  اظهار امیدواری کرد و ادامه داد: برای تسریع و تسهیل در اقدامات آینده شرکت، بقیه سهامداران پدیده هم در اسرع وقت برای ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند.
 
سرپرست گروه شرکت‌های پدیده گفت: پس از تکمیل عملیات ثبت سهام سهامداران توسط شرکت سپرده‌گذاری زمینه تشکیل مجمع عمومی سهامداران فراهم خواهد شد. هفته قبل عباسعلی طوسیان مدیرعامل موسسه پشتیبانی سهام پدیده گفته بود: ثبت سهام سهامداران در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و ثبت نام در سامانه سجام برای ورود به فرابورس ضروری است و از تمامی سهامداران تقاضا می‌شود، برای تسریع در ثبت سهام به نام ایشان در سامانه فرابورس برای ثبت‌نام در سامانه سجام sejam.ir/padideh اقدام کنند.

کریمی با اشاره به اینکه  یکی از موضوعات مهم درباره شرکت پدیده، زمان برگزاری مجمع عمومی این شرکت است، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای اخذمصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، مجمع عمومی شرکت پدیده اوایل دی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.