همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث در شیراز

سومین همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث و پنجمین همایش ملی رفتار شناسی حریق به صورت همزمان در شیراز برگزار شد.

همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سومین همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث و پنجمین همایش ملی رفتار شناسی حریق به صورت همزمان در شیراز آغاز به کار کرد.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در این دو همایش ۴۰۰ نفر از صاحب نظران و مدیران آتش نشانی و خدمات ایمنی کشور، آخرین یافته‌ها و تجربیات خود را در زمینه فرماندهی لجستیک در عملیات و رفتارشناسی حریق به اشتراک می‌گذارند.
 
قانع افزود: بررسی روش‌های موفق و ناموفق به کار گرفته شده در اطفای حریق، ضرورت شناسایی مناطق مستعد حریق و انفجار و نقش نرم افزار در تدوین استراتژی‌های مقابله‌ای از جمله مباحث در نظر گرفته شده برای روز اول این همایش ها است.
 
او ادامه داد: در حاشیه این همایش ها، نمایشگاهی از آخرین دستاورد‌های اعلام و اطفا حریق شرکت‌های داخلی و خارجی هم برپا شده است.
 
در سومین همایش ملی لجستیک در فرماندهی حوادث و پنجمین همایش ملی رفتارشناسی حریق که تا ۲۷ آذر ماه در شیراز در حال برگزاری است قرار است ، پنل ارایه تجربیات لجستیک در فرماندهی عملیات اطفاحریق هتل آسمان شیراز هم به عنوان یک نمونه عملیات موفق ارائه شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.